سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Day Night Live Wallpaper (All) v1.5.1 [Paid] – والپیپر زنده فوق العاده زیبا و محبوب اندروید
قیمت 0.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

Day Night Live Wallpaper (All) لایو والپیپری فوق العاده زیبا، شگفت انگیز و بی نظیر از استودیوی برنامه سازی Teragon برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و برای اولین بار در ایران قصد معرفی آن را حضور شما کاربران همیشگی داریم! سازنده لایو والپیپرهای مختلفی را در گوگل پلی عرضه کرده است که همگی با استقبالی عالی روبرو شده اند ؛ تمام والپیپرهایش را در Day Night Live Wallpaper (All) جای داده است تا شما را شگفت زده کند! با نصب این والپیپر برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، منظره ای فوق العاده زیبا از طبیعت با پرواز پرندگان به نمایش درخواهد امد و صفحه اصلی موبایل و یا تبلت تان بی نظیر خواهد شد! والپیپر با توجه به موقعیت شما و دستگاه اندرویدتان، در هنگام طلوع آفتاب، شب رویایی، غروب و آسمان آبی منظره هایی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد که هرکسی را به خودش مجذوب خواهد کرد! اگر به دنبال یک والپیپر زنده با ویژگی های عالی و طراحی کم نظیر برای دیوایس اندرویدی تان هستید بی برو برگرد نسخه پولی Day Night Live Wallpaper (All) را از دانلود کنید و از ان لذت ببرید!

ادامه مطلب

T Music Player v1.4.8 – اپلیکیشن پخش کننده ی صوتی پر امکانات اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار
معرفی برای اولین بار در ایران

T Music Player عنوان یک پلیر صوتی با امکانات فراوان و گسترده می باشد که توسط WiseSchematics  توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. تنها کافیست که این پخش کننده ی حرفه ای را نصب کرده تا به مجموعه ای بی پایان از گزینه های مدیریتی مختلف دسترسی داشته باشید. لیست تمامی موسیقی های موجود در حافظه دیوایس را در دسته بندی هایی نظیر آلبوم، پوشه، هنرمند و … مشاهده کنید و به گونه ای حرفه ای بر روی تمامیشان نظارت داشته باشید. جدا از گزینه های بالای مدیریتی شاید بتوان یکی از دلایل پر طرفداری تی موزیک پلیر را دسترسی به باند های اکولایزر دانست! 10 باند اکولایزر برای شخصی سازی صدای خروجی در دسترس است و قادر به تنظیم هر کدام از آن ها به دلخواهتان هستید، علاوه بر این بیش از 25 ایستگاه از پیش تنظیم شده بر اساس سبک موسیقی ها موجود می باشد که تنها کافیست آن ها را لمس کرده تا به سرعت فعال و صدایی مطابق با نوع آهنگتان دریافت نمایید. 6 حالت تکرار و 4 حالت شافل هر کسی را قادر می سازد تا موسیقی ها را به نوعی خاص پخش کرده و از یک پخش کننده با کیفیت بالا لذت ببرد! اگر به دنبال یک موزیک پلثیر حرفه ای و جالب هستید پیشنهاد می کنیم، T Music Player را امتحان کنید!

ادامه مطلب

WhatsApp Messenger v2.18.19 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” برای اندروید
جدیدترین و آخرین نسخه موجود در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان ی

WhatsApp Messenger – واتس اپ مسنجر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل ها اعم از اندروید، آی او اس و ویندوز فون است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم، با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال های 2G، 3G، 4G، EDGE و یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید، منظور از رایگان این است که تنها شما هزینه اینترنت را برای چت با دوستان پرداخت می کنید و از شارژ پولی سیمکارت شما هزینه ای کاسته نمی شود! انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به صورت نامحدود (بدون محدودیت) به صورت تمام وقت از ان ها استفاده کنید. با واتس اپ میتوانید به طور رایگان با دیگران تماس تلفنی نیز داشته باشید یا برایشان پیام بفرستید، حتی اگر آن ها در کشور دیگری زندگی کنند! همانطور که گفته شد تنها هزینه ای که باید بپردازید پهنای باند اینترنتی است که از آن استفاده می کنید! مسنجر واتس اپ تا به امروز محبوب ترین مسنجر جهانی است که میلیاردها نفر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است!

ادامه مطلب

Plex for Android v6.12.0.3239 [Unlocked] – اپلیکیشن مدیریت و پخش فایل های چند رسانه ای اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی قابلیت ها

Plex for Android Full Unlocked عنوان یک برنامه بی نظیر با سروری قدرتمند برای پخش و مدیریت انواع رسانه های موجود بر دستگاه اندرویدی شماست که توسط استودیو برنامه سازی Plex, Inc منتشر شده است. تنها کافیست نسخه اندرویدی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود و یا اینکه نسخه ویندوز را بر روی رایانه شخصی نصب کنید تا با دسترسی کامل به تمامی فایل های رسانه، آن ها را مدیریت و اجرا نمایید. پس از نصب اپلیکیشن تمامی فایل های ویدئویی، موسیقی و تصاویر موجود در حافظه شناسایی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. از مهم ترین قابلیت های بی نظیر Plex پشتیبانی از همگام سازی اطلاعات در تمامی اسمارت فون ها می باشد ؛ به گون های که با همگام سازی رسانه های خود با سرور های برنامه در هر زمانی و توسط هر دستگاهی خواهید توانست به رسانه هایتان دسترسی و آن ها را اجرا نمایید. علاوه بر این سرورهای پر سرعت این اپلیکیشن به کاربران خود اجازه می دهند تا علاوه بر رسانه های شخصی خود به دیگر رسانه های عمومی دسترسی داشته و بدون هیچ گونه مشکلی به صورت آنلاین آن ها را نیز اجرا نمایند. علاوه بر این اگر نیاز به اجرای رسانه ها به صورت آفلاین دارید تنها نیاز به همگام سازی دستگاه جدید خود با سرور های Plex می باشد.

ادامه مطلب

Pulse SMS (Phone/Tablet/Web) v2.7.6.1870 [Unlocked] – اپلیکیشن مدیریت پیام کوتاه حرفه ای اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی ویژگی ها

Pulse SMS (Phone/Tablet/Web)Full برنامه فوق العاده قدرتمند برای مدیریت پیام های کوتاه و پیام های چند رسانه ای برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که توسط Luke Klinker به صورت رایگان همراه با پرداخت های درون شبکه منتشر شده است و قصد معرفی نسخه کامل ان را داریم. به وسیله این برنامه خواهید توانست به آسانی به تمامی پیام های کوتاه خود دسترسی داشته و آن ها را با امکانات بیشتری مدیریت نمایید. یکی از برترین قابلیت های پالس اس ام اس که در ابتدای اجرا می توانید نظر کاربران را به خود جلب کند، همگام سازی پیام هاست، به گونه ای که با ایجاد یک حساب کاربری در محیط نرم افزار و همگام سازی پیام های خود با آن، در هر دستگاه هوشمند دیگری خواهید توانست پیام های خود را فراخوانی کرده و به تمامی آن ها دسترسی کاملی داشته باشید. سیستم تاخیر در ارسال پیام های کوتاه به کاربران این اجازه را می دهد که ساعت ها قبل از ارسال پیام کوتاه آن را نوشته و در صف ارسال قرار دهند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، پیام کوتاه به صورت دقیق ارسال شود. علاوه بر تمامی نکات ذکر شده سیستم هوشمند امنیتی موجود در این اپلیکیشن هر گونه دسترسی خارجی به سرور های آن و پیام ها را قطع کرده و از اطلاعات شخصی کاربران به صورت ویژه ای محافظت می کند.

ادامه مطلب

Audials Radio Pro v6.6.396.0 – اپلیکیشن ایستگاه رادیو اینترنتی اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 5.72 دلار تقدیم شما

Audials Radio Pro عنوان یکی از برترین رادیو های اینترنتی منتشر شده برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی از استودیوی Audials Radio Software می باشد که به وسیله آن خواهید توانست به برنامه های رادیویی موجود در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. بیش از 80 هزار ایستگاه رادیویی از پیش تنظیم شده در این اپلیکیشن گنجانده شده است که در دسته بندی های مشخص و معینی قرار دارند و با انتخاب هر دسته خواهید توانست به ایستگاه های دلخواه خود دسترسی کاملی داشته باشید. یکی از جذاب ترین ویژگی های برنامه رادیو اینترنتی، پشتیبانی آن از ایستگاه های رادیویی پخش موسیقی است؛ به صورتی که تنها کافیست نام هنرمند مورد نظر خود را جست و جو کنید تا ایستگاه در حال پخش موسیقی خواننده مورد نظر شما به نمایش دراید. اگر به برنامه های در حال پخش رادیو علاقه و تمایل به ذخیره آن ها را دارید تنها کافیست یک گزینه را لمس کرده تا برنامه های در حال پخش به صورت زنده در دستگاه هوشمند شما ضبط شوند. یکی از قابلیت های فوق العاده جذاب این نرم افزار که در نسخه های مشابه آن تا کنون دیده نشده است تایمر خواب گنجانده شده در آن است، به گونه ای که تنها کافیست همانند دیگر آلارم ها ساعت بیداری خود را انتخاب کرده و به جای صدای هشدار ایستگاه رادیویی مورد علاقتان را انتخاب کنید، بدین ترتیب روز خود را با ایستگاه رادیویی مورد نظرتان آغاز خواهید کرد.

ادامه مطلب

Truecaller – Caller ID & Block Premium v8.72.5 – اپلیکیشن اطلاعات شماره تماس و شماره گیر حرفه ای اندروید
نسخه پریمیوم با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها

Truecaller: Caller ID, SMS spam blocking & Dialer Premium عنوان برترین و پردانلود ترین برنامه در زمینه شناسایی مخاطبین ناشناس و مسدود سازی تماس های تبلیغاتی و اسپم است که توسط True Software Scandinavia AB برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. سیستم قدرتمند و دیتابیس جهانی این اپلیکیشن هر کسی را قادر می سازد تا در صورت دریافت تماس ناشناس به سرعت اطلاعات فرد تماس گیرنده را همراه با مشخصات مختلف آن دریافت کند. تروکالر را می توان یک تلفن مشترک جهانی دانست که هر کس بنا بر اختیار خود قادر است اطلاعات خودش را در آن ثبت کند تا در صورت تماس با دیگران هر کسی بتواند آن را شناسایی کند، علاوه بر این یک سیستم جهانی دیگر نیز در آن تعبیه شده که میلیون ها شماره تبلیغاتی و اسپم را در خود جای داده است و با استفاده از سیستم ضد تبلیغاتی دیگر تماس های اسپم را دریافت نخواهید کرد. علاوه بر این Truecaller دارای یک پنل شماره گیری گرافیکی می باشد که می توانید در هر لحظه و به سرعت شماره مخاطب مورد نظر خود را گرفته و با آن تماس بگیرید. تنها باید به یاد داشت باشید که برای جست و جو در سیستم جهانی این اپلیکیشن به اتصال اینترنت نیاز داشته و هم چنین در ابتدای برنامه برای ثبت نام و نصب باید اطلاعات خودتان را به صورت کامل وارد کنید.

ادامه مطلب

Sleep as Android Full v20180115 build 1828 Final – نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 10 میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

ادامه مطلب

Strava Running and Cycling GPS v28.0.0 [Premium] – اپلیکیشن ردیاب دوچرخه سواری و دوندگی اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت های برنامه

Strava Running and Cycling GPS Premium Unlocked عنوان برنامه ای بی نظیر اندروید برای ردیابی فعالیت های دوچرخه سواران و دوندگان می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Strava Inc توسعه و منتشر شده است. این برنامه با پشتیبانی از سیستمی منحصر به فرد ورزشکاران دو زمینه دوندگی و دوچرخه سواری را قادر می سازد تا انواع فعالیت های خود را زیر نظر گرفته و با دسترسی به جی پی اسی هوشمند اطلاعاتی دقیق از اقدامات ورزشیشان را به ثبت برسانند. تمامی عملکرد های خود را ثبت کرده و با پیوستن به اجتماعی عظیم از دوچرخه سواران شاهد پیشرف چشم گیری در مسیر اهدافتان باشید. جدا از برخی امکانات خاص نظیر ذخیره میزان مسافت پیموده شده، میزان کالری مصرفی و … بخش هایی نظیر چالش های روزانه و ماهانه در این نرم افزار گنجانده شده است که حس رقابت طلبی را در کاربر تقویت کرده و او را برای پیشرفت هر چه بیشتر تشویق می کند. در حین و یا پایان فعالیت های ورزشیتان از مناظر و سختی ها عکس گرفته و آن ها را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. مسیر دلخواهتان را بسازید و آن را برای همراهان خود ارسال کنید تا در زمانی مشخص حرکت کرده و به موقع به پایان مسیر برسید. اگر می خواهید در ورزش مورد علاقتان پیشرفت کنید این اپ بی نظیر را از دست نداده و با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

Drivemode: Driving interface Full v7.0.8 – اپلیکیشن کنترل دستگاه های هوشمند در حین رانندگی
نسخه فول، پریمیوم و نا محدود تقدیم شما کاربران عزیز

Drivemode: Driving interface Full عنوان برنامه ای بسیار کاربردی و کارامد برای مدیریت دیوایس های اندرویدی در حین رانندگی می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Drivemode, Inc منتشر شده است. یکی از مشکلاتی که رانندگان همیشه با آن سرو کار دارند استفاده از دستگاه هوشمند اندرویدی خود در حال رانندگی می باشد که علاوه بر اینکه خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است، عامل بزرگترین حوادث نیز به شمار می رود. برنامه اندرویدی Drivemode: Driving interface که چاره ای بسیار هوشمندانه برای این مشکل به شمار می رود به کاربران خود کمک می کند تا بر روی رانندگی خود تمرکز داشته و به راحتی گوشی اندرویدی خود را کنترل کنند. رانندگان تنها با سوایپ، ضربه زندن و صدای خود خواهند توانست اسمارت فون خود را کنترل کرده و به انواع پیام های دریافت شده در دیگر اپلیکیشن ها پاسخ دهند. امکانات فوق العاده ای در درایو مود گنجانده شده است که در میان آن ها می توان به توصیه ها و پیش بینی های هوشمندانه اشاره کرد! اگر می خواهید که در حین رانندگی کسی مزاحم شما نشود تنها کافیست تنظیمات مربوط به این گزینه را در برنامه انجام دهید تا هنگام دریافت هر گونه تماسی به صورت خودکار تماس گیرنده از ناتوانی شما در پاسخ مطلع شود.

ادامه مطلب