سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Stylish Text Pro v1.9.8 [Unlocked] – اپلیکیشن تکست زیبا اندروید!
نسخه آنلاک شده با تمام قابلیت ها تقدیم شما
معرفی برای اولین بار در ایران

حتما شما نیز تا کنون در میان شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان متوجه برخی از متن های ارسالی بسیار زیبا و خاص توسط دوستان خود شده اید! متن هایی که به صورت عادی نوشته نشده اند و با حالت هایی، خاص و زیبایی شده اند. یکی از راه های ایجاد نوشتن متون با استایل های خاص استفاده از کیبورد های مخصوص به همین کار است که در بسیاری از موارد دیگر ویژگی این کیبورد ها مناسب نبوده و کم تر کسی به سراغ آن ها می رود؛ اما روش بعدی ایجاد چنین کلمات و متونی نرم افزار های جانبی مخصوص به همین کار است که قصد داریم یکی از برترین آن ها را به شما عزیزان معرفی نماییم.

ادامه مطلب

Contacts + Pro v5.83.1 – اپلیکیشن عالی شماره گیر و مدیریت تماس اندروید
نسخه پرو و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها
درخواستی دوستان

Contacts Plus یکی دیگر از بهترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت تماس ها و شماره گیری برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردیده و با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید به صورت یک جا به صورت کلی برروی بخش مسیجینگ گوشیتان به صورت تمام و کمال دسترسی داشته باشید و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل ان را حضور شما کاربران همیشگی داریم! بله با این برنامه ی کاربردی شما می توانید به صورت حرفه ای برروی اکانت های مربوط به فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و یا اپلیکیشن هایی همچون واتس آپ و حتی بخش مسیجینگ پیش فرض گوشیتان به صورت همه جانبه مدیریت داشته باشید و تجربه ی بهترین برنامه ی مدیریت مخاطبین را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

ادامه مطلب

NetX PRO v5.3.0.0 Paid – اپلیکیشن نطارت و امنیت شبکه های وای فای اندروید !
قیمت 1.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل تقدیم شما

NetX PRO را شاید بتوان کامل ترین و برترین برنامه مدیریت بر شبکه های وای فای و تامین امینت آن ها برای تبلت ها و گوشی های اندروید دانست که توسط netgl با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه که بارها و بارها مورد تعریف و تمجید مجلات تکنولوژی قرار گرفته است توانسته در مدت کوتاهی اعتماد هزاران مخاطب را با قابلیت های بی نظیر خود جلب کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن سیستم هوشمند نمایش افراد متصل به شبکه وای فای می باشد که می تواند نقش بسیار زیادی را در تامین امنیت این شبکه ها ایفا کند!

ادامه مطلب

Flashlight File Manager v1.9.5 [Premium] – اپلیکیشن فایل منیجر ساده و قدرتمند اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

دسترسی یه یک سیستم مدیریت فایل قدرتمند یکی از ابتدایی ترین نیاز های کاربران اندروید به شمار می رود که کمک می کند دور از هر گونه سردرگمی حافظه اسمارت فون را مدیریت نمایند. بر روی تمامی دستگاه های هوشمند یک فایل منیجر اختصاصی موجود می باشد که در برخی از موارد نمی تواند نیاز های کاربرانش را برطرف سازد. بدین منظور قصد داریم در این پست شما را با یک اپ مدیریت فایل حرفه ای آشنا سازیم. Flashlight File Manager Premium عنوان یک اپلیکیشن مدیریت فایل ساده و قدرتمند مخصوص اندروید می باشد که توسط Flashlight + Clock منتشر شده است

ادامه مطلب

Site Checklist : Safety and Quality Inspections v1.0 – اپلیکیشن برنامه چک لیست و بازرسی کار اندروید!
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

هر کسی متناسب با توانایی و علایق خود در شغلی خاص مشغول به کار است؛ زمانی بهره وری و بازده کار های شما افزایش پیدا می کند تا نظارتی دقیق بر روی آن ها داشته باشید و بتوانید تا هر نوع مشکلی را به راحتی برطرف سازید. راه های مختلفی برای بازرسی فعالیت های کاری وجود دارد که استفاده از اپ های اندرویدی یکی از بهترین آن ها به شمار می رود. Site Checklist : Safety and Quality Inspections عنوان یک اپ چک لیست و سریع بازرسی های کاری مخصوص اندروید می باشد که توسط Saroj Vadekar توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

ادامه مطلب

Bright – English for beginners v1.0.12 [Premium] – اپلیکیشن هوشمند و ساده یادگیری زبان انگلیسی مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل به ارزش 37.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

شاید در برخی از موارد افرادی را مشاهده کرده ایم که علارغم تلاش های بسیار برای یادگیری زبان انگلیسی به نتیجه دلخواه و مطلوب مد نظرشان نمی رسند و با شکست رو به می شوند. روش های مختلفی برای یادگیری و آموزش زبان وجود دارد که هر کسی متناسب با نوع درک و فهم خود یکی از آن ها را انتخاب می کند. Bright – English for beginners Premium عنوان یک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی هوشمند و ساده اندروید می باشد که توسط Language Apps Limited منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن یک روش خاص و ویژه کمک می کند هر کسی به سرعت زبان انگلیسی را یاد گرفته و هر نوع واژه ای را در حافظه خود ثبت کند.

ادامه مطلب

jetAudio Music Player Plus v9.4.0 Unlocked – پلیر فوق العاده عالی “جت آیدیو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به همراه نسخه مود تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

jetAudio HD Music Player Plus یکی از بهترین، قدرتمندترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش فایل های چند رسانه ای موزیک از استودیوی Team Jet می باشد که برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ساخته شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! این برنامه ی پخش کننده توانسته است بالاترین رتبه ها و رکوردهای دانلود را بدست آورد و به عنوان یک پلیر کامل شناخته شود. با این پلیر می توانید فایل های صوتی خود را با کیفیت بالا پخش کنید و از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند که آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

ادامه مطلب

Best 4K Wallpapers for Android PRO v1 – اپلیکیشن مجموعه والپیپر ها با کیفیت اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار تقدیم شما کاربران ی

داشتن یک والپیپر زیبا اولین قدم برای افزایش میزان جذابیت صفحه نمایش دستگاه های هوشمند اندرویدی می باشد که کمتر کسی به آن توجه می کند. یکی از بهترین منابع موجود برای انتخاب والپیپر استفاده از اپ های اندرویدی است که کمک می کند تنها در چند ثانیه به هزاران والپیپر مختلف دسترسی داشته باشید. Best 4K Wallpapers for Android PRO عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای دسترسی به مجموعه ای از والپیپر های با کیفیت و شیک مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Motion Wallpapers توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

ادامه مطلب

V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper v2.16 [Pro] – اپلیکیشن لانچر جدید و سه بعدی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل به ارزش 9.99 دلار برای اولین بار در ایران

استفاده از لانچر ها یکی از بهترین راه های ممکن برای تغییر کلی اینترفیس دستگاه های اندرویدی می باشد؛ تا کنون شرکت های مختلفی اقدام به توسعه و انتشار لانچر ها کرده اند که بسیاری از این محصولات دارای امکانات کافی نیستند. اما همانند همیشه قصد داریم شما را با یک لانچر جدید، شیک و کاربردی آشنا کنیم که با نصب ان برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید ظاهرش را دگرگون سازید. V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper Pro عنوان یک لانچر جدید و سه بعدی می باشد که توسط V Launcher برای اندروید منتشر شده است

ادامه مطلب

Clean My Phone Pro v1.0a – اپلیکیشن پاک کننده ساده و کم حجم اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند پس از گذشت مدت زمانی خاص از خرید اسمارت فون جدیدشان شاهد افت سرعت و اجرای با تاخیر دستورات هستند؛ شاید برخی از افراد تصور کنند که این مشکل سخت افزاریست اما بهتر است بدانید که کندی موجود هیچ ربطی به سخت افزار ندارد و تنها به برنامه های موجود و فایل های به جا مانده از اپ های حذف شده مرتبط است. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست یک راه حل بسیار آسان برای برطرف سازی هر گونه کندی سرعت به شما عزیزان معرفی کنیم.

ادامه مطلب