سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

PicsArt – Photo Studio FULL v9.32.2 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن ویرایش تصویر فوق العاده اندروید !
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها + بدون تبلیغات
نسخه رسمی و نهایی (Final)

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید.

ادامه مطلب

NetGuard Pro – no-root firewall v2.188 Final – اپلیکیشن کاربردی قطع دسترسی بازی و برنامه به اینترنت مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها برای شما

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل و پرداخت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است

ادامه مطلب

Pulsar Music Player Pro v1.7.4 – موزیک پلیر فوق العاده و کم نظیر پولسار مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

Pulsar Music Player Pro Unlocked یک موزیک پلیر ساده، شیک، بسیار سبک و فوق العاده از استودیوی Rhythm Software برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و تصمیم گرفته ایم مثل همیشه برای اولین بار در ایران نسخه کامل و آنلاک شده آن را حضور شما کاربران ایرانی اندروید معرفی نماییم و ان را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم! با استفاده از این موزیک پلیر می توانید تمامی موزیک های موجود در حافظه دستگاهتان را در محیطی فوق العاده زیبا و سریع پخش نمایید و از داشتن یک موزیک پلیر ساده اما حرفه ای لذت ببرید!

ادامه مطلب

LightX Photo Editor & Photo Effects PRO v1.0.3 [Unlocked] – اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای و بی نقص تصاویر اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

LightX Photo Editor & Photo Effects PRO Unlocked عنوان یک ویرایشگر تصویر حرفه ای و بی نقص مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Andor Communications Pvt Ltd توسعه و منتشر شده است. این ویرایشگر تصویر را می توان ترکیبی از چندین برنامه دیگر دانست که ویژگی های غنی را در خود جای داده است. مجموعه ابزار به کار برده شده در این اپلیکیشن به گونه ای است که هر کاربری را به سوی خودش جذب کرده و نهایت قدرت را در روتوش و اضافه کردن افکت های مختلف و جذاب در اختیارش قرار می دهد.

ادامه مطلب

Truecaller – Caller ID & Block Premium v8.80.9 – اپلیکیشن اطلاعات شماره تماس و شماره گیر حرفه ای اندروید
نسخه پریمیوم با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها تقدیم شما عزیزان

Truecaller: Caller ID, SMS spam blocking & Dialer Premium عنوان برترین و پردانلود ترین برنامه در زمینه شناسایی مخاطبین ناشناس و مسدود سازی تماس های تبلیغاتی و اسپم است که توسط True Software Scandinavia AB برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. سیستم قدرتمند و دیتابیس جهانی این اپلیکیشن هر کسی را قادر می سازد تا در صورت دریافت تماس ناشناس به سرعت اطلاعات فرد تماس گیرنده را همراه با مشخصات مختلف آن دریافت کند. تروکالر را می توان یک تلفن مشترک جهانی دانست که هر کس بنا بر اختیار خود قادر است اطلاعات خودش را در آن ثبت کند تا در صورت تماس با دیگران هر کسی بتواند آن را شناسایی کند، علاوه بر این یک سیستم جهانی دیگر نیز در آن تعبیه شده که میلیون ها شماره تبلیغاتی و اسپم را در خود جای داده است

ادامه مطلب

Business Card Reader – CRM Pro v1.1.129 – اپلیکیشن ذخیره اطلاعات کارت های بیزنس اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Business Card Reader – CRM Pro  – بیزنس کارت ریدر عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای برای ذخیره سازی اطلاعات کارت های تجارتی می باشد که توسط MagneticOne Mobile توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این برنامه را نصب کنید و سپس از کارت های خود یک عکس تهیه کنید و مطمئن باشید همه چیز در دستگاه اندرویتان به بهترین شکل ممکن در نهایت امنیت ذخیره می شود. استفاده از این ابزار هوشمندانه کمک می کند تا از داشتن تعداد زیادی از کارت های تجارتی در کیف جلوگیری شود و همه را تنها در قالب یک اپ ذخیره نمایید.

ادامه مطلب

EverythingMe Launcher v4.313.16569 [Premium] – لانچر محبوب، جالب و پرامکانات مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها

EverythingMe Launcher Premium Unlocked یک لانچر محبوب، جالب و پردانلود از استودیوی برنامه نویسی Everything_Me برای تبلت و گوشی های هوشمند اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده و نسخه کامل اش پیش روی شماست. اگر دارنده ی گوشی و یا تبلت هایی با سیستم عامل اندروید هستید و پس از مدتی کار با آن احساس کردید ظاهر آن برایتان تکراری و خسته کننده شده لانچرهای اندرویدی چاره ساز شما هستند و با آن ها می تواتید اینترفیس محیط کاربری گوشیتان را به کلی دگرگون سازید و آن را از حالت تکراری و ملال آور برهانید و ظاهری جدید را در آن به ارمغان بیاورید.

ادامه مطلب

Firefox Browser fast & private v59.0.1 Final – جدیدترین و آخرین نسخه ی مرورگر معروف “فایرفاکس” برای اندروید
بیش از 500.000.000 دانلود از مارکت گوگل و امتیاز 4.4 از 5.0
نسخه مربوط به 2018

Firefox Browser مرورگر وبی قدرتمند ، رایگان و محبوب می باشد که قطعا برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده اید ! مرورگر فایرفاکس از بهترین بروزرهای وب موجود برای انواع سیستم عامل و کامپیوتر می باشد که تجربه ی یک وبگردی متفاوت و بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد . Firefox صفحات وبلاگ ها و و بسایت ها را به زیباترین شکل ممکن و با سرعتی بالا به نمایش می گذارد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . با نصب فایرفاکس برروی اسمارت فون خود قید مرورگر پیش فرض را بزنید و به جمع میلیونی فایرفاکس بپیوندید!

ادامه مطلب

Super Speed Cleaner – Antivirus & Booster v1.4.4 [Premium] – اپلیکیشن تقویت کننده همه جانبه اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 11.99 دلار برای اولین بار در ایران

Super Speed Cleaner – Antivirus & Booster Premium عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های تقویت و بهینه سازی سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Hyper Speed توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار باعث شده است که بتوان آن را یک برنامه همه جانبه و یا در اصطلاح all in on دانست که به وسیله ابزار های قدرتمندش قادر هستید تا هر قسمت از دیوایستان را بهینه سازی کنید و سرعت دیوایستان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. یکی از معروف ترین قابلیت های موجود در این نرم افزار سیستم پاک سازی فایل های اضافی است

ادامه مطلب

YoWindow Weather v2.5.18 Final – اپلیکیشن هواشناسی قدرتمند و فوق العاده زیبا اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در Google Play تقدیم شما عزیزان
نسخه ی اندرویدی و نسخه ی مخصوص کامپیوتر
پیشنهاد ویژه

YoWindow Weather یکی دیگر از بهترین، زیباترین و محبوب ترین اپلیکیشن های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه های اندروید است که توسط استودیوی RepkaSoft در گوگل پلی عرضه شده است و به دلیل استقبال عالی ای که از صورت گرفته ان را حضور شما معرفی می کنیم! ما جدیدنرین نسخه خریداری شده و کامل YoWindow Weather را برای دانلود عرضه کرده ایم و با استفاده از آن قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن های برفی نمایش داده می شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن های خورشید و … صفحه ی موبایل شما را مزین می نمایند!

ادامه مطلب