سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Today Weather – Forecast Premium v1.2.6-3.190118 – اپلیکیشن بیش بینی دقیق و ساده آب و هوا در اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها
پیبشنهاد ویژه

Today Weather – Forecast Premium  نام برنامه ای ساده و زیبا برای پیش بینی دقیق آب و هوای نقاط مختلف دنیا از todayweather.co برای اندروید است. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی بی نظیر خود اطلاعات را به گونه ای بسیار ساده در اختیار کاربران خود قرار می دهد که برای درک آن ها نیاز به هیچ دانش خاصی نبوده و خواهید توانست آن ها را به آسانی تجزیه و تحلیل کنید. در هر اجرای Today Weather خواهید توانست به هزاران عکس از طبیعت با کیفیتی فوق العاده دسترسی داشته باشید و ان ها را مشاهده و یا دریافت نمایید. توانایی پیش بینی آب و هوای منطقه ای هر کسی را قادر می سازد تا از وضعیت هوا در هفت روز آینده مطلع شده و جزئیات دقیق نوع آب و هوا را در 24 ساعت آینده مشاهده نماید. در این نرم افزار می توانید به صورت همزمان چندین مکان مختلف را انتخاب کرده و برای مشاهده اطلاعات آب و هوایی مکان های مورد نظر خود را با یک دیگر سوییچ نماید. علاوه بر این در صورت وجود شرایط آب و هوایی سخت و دشوار در 24 ساعت آینده هشدار در برنامه به نمایش در آمده که در بسیاری از موارد بسیار کاربردی است.

ادامه مطلب

SoundCloud Music & Audio v2018.01.19 – اپلیکیشن جستجوی آسان موسیقی های روز برای اندروید
جدیدترین نسخه ی موجود در گوگل پلی همراه بتا – آپدیت 2018

SoundCloud Music & Audio برنامه ای پرطرفدار با بیش از 500.000.000 دانلود از گوگل پلی در زمینه ی جست و جو و دانلود موزیک های مورد علاقه ی خود مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی SoundCloud مخصوص دو سیستم عامل ای او اس و اندروید عرضه شده است. با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید به اسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید و یا در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که با اسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای دانلود موزیک های روز هستید ما به شما SoundCloud را پیشنهاد می دهیم که برنامه ای رایگان و عالیست! به طور کلی اپ SoundCloud Music & Audio یک اجتماع از آهنگ های موسیقی دان ها، بندها، تهیه کننده ها و آهنگسازها در تمامی سبک ها میباشد که با نصب داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای موسیقی شوید و آهنگ های جدید را پیدا کرده و گوش بدهید!

ادامه مطلب

Any.do: To-do List | Task List Premium v4.8.0.16 – اپلیکیشن پرطرفدار و عالی یاداور کارها مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner از پرطرفدارترین، بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های مدیریت کارها و قرارها برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی Any.do به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین نسخه کامل و پرمیومش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! با داشتن Any.do برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان می توانید تمامی وظایف، کارها و قرارهای روزانه ی خودتان را در زمان تعیین شده انجام دهید و از داشتن یک برنامه ی کاربردی عالی لذت ببرید! بدون شک به خاطر سپردن همه ی قرارها و کارهای روزمره برای انسان کمی دشوار است بنابراین ما به شما اپلیکیشن روبرو را پیشنهاد می دهیم تا به راحتی بتوانید سر موقع به همه ی کارهای خودتان برسید! محیط کاربری بسیار زیبا و کلاسیک نرم افزار، توابع قدرتمند برای مدیریت حرفه ای کارها همچون همگام سازی با گوگل تسک، ویجت شگفت انگیز برای صفحه اصلی، تکرار وظایف به صورت خودکار و در دسترس بودن همه ی ویژگی ها همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی کامل ترین اپلیکیشن یادآوری کارها را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

ادامه مطلب

SwiftKey Keyboard v6.7.5.31 Final + Mod – یکی از بهترین صفحه کلیدهای عرضه شده برای اندروید با پشتیبانی از صدها شکلک فوق العاده زیبا
یک کیبورد عالی با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی + علائم و نشانه ها
نسخه معمولی + مود دارای +180 تم و دیگر قابلیت های اضافی است
بدون ادعا تقدیم میکند

SwiftKey Keyboard – سوئیف کیبورد یکی از بهترین، محبوب ترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت گوگل پلی برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده تا به امروز حدود 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است و نسبت به کیبوردهای رایگان و پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان شیرین فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند! اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد SwiftKey Keyboar قطعا بهترین گزینه خواهد بود چرا که اندازه دکمه ها، فاصله از یکدیگر، سایز نوشته ها و … تماماً به صورت استاندارد طراحی شده است و خود با سایز صفحه نمایش شما تنظیم می شود و سرعت تایپ شما را تا حد قابل چشمگیری افزایش می دهد. این کیبورد محبوب ترین و پردانلودترین کیبورد موجود در مارکت اندروید است و آن را به همه کاربران پیشنهاد می دهیم چرا که از دانلود آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و قادرید اخرین نسخه ان را به همراه مود از سرورهای پرسرعت دانلود کنید.

ادامه مطلب

File Manager by nTools v2.7.1 Ad-Free – اپلیکیشن فایل منیجر کارآمد و قدرتمند اندروید
نسخه بدون تبلیغات برنامه به درخواست شما عزیزان

File Manager by nTools عنوان یک فایل منیجر کارامد و قدرتمند برای مدیریت کامل بر روی فایل های اندروید می باشد که توسط nTools توسعه و منتشر شده است. این برنامه فوق العاده کاربردی تمامی نیاز های کاربران را برای مدیریت فایل ها بر طرف کرده و یک سیستم کنترل کامل و جامع را در اختیار آن ها قرار می دهد. در میان مجموعه قابلیت های پر کاربرد این برنامه بهتر است در ابتدا به گزینه های مدdریتی رایج موجود در آن اشاره کنیم، به گونه ای که به راحتی می توانید چندین فایل را به صورت همزمان انتقال داده، کپی کنید و یا اینکه آن ها را حذف نمایید. 5 سرور ابری منحصر به فرد در اپلیکیشن موجود است که بنابر نیاز های خود می توانید منیجر را به سرور ها متصل کرده و حافظه ذخیره سازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید! برخلاف دیگر برنامه های مدیریت فایل برای پیدا کردن یک تصویر و یا ویدئو خاص نیاز به اجرای تک تک آن ها نبوده و با ریز عکسی که فایل منیجر در اختیارتان قرار می دهد می توانید بدون اجرا کردنشان آن ها را پیدا کنید. به سرور های FTP متصل شده و فایل های موجود در دستگاه خود را با هاست میزبان به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال یک فایل منیجر حرفه ای و پرکاربرد هستید File Manager by nTools را از دست نداده و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

Call Recorder – ACR Premium v27.1 – اپلیکیشن عالی ضبط تماس ها و مکالمات مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم، PRO و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها تقدیم شما

Call Recorder – ACR Pro یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره نمایید! با این برنامه مهم نیست که تماس گیرنده شما باشید یا شخصی دیگری، شما می توانید تمامی تماس هایی که می گیرید و تماس هایی که دریافت می کنید را ضبط نمایید و در حافظه ی دستگاه اندرویدی خودتان ذخیره کنید! اپلیکیشن فوق دارای رابط کاربری عالی و طراحی بسیار زیبا و کاربرپسندی است و امکان شخصی سازی بسیاری از تنظیمات را نیز به کاربر می دهد تا تجربه ی بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ضبط مکالمات را در گوشی خود به ارمغان بیاورد! مطمئنا برای شما نیز پیش آمده یا خواهد آمد که برای کاری بخواهید اقدام به ذخیره مکالمات رد و بدل شده بین خود و دیگری نمایید، نرم افزارهای مختلفی در این زمینه معرفی شده که همه از بهترین ها بوده اند اما نرم افزار فوق العاده Call Recorder – ACR که نسخه PRO آن پیش روی شماست، به نقل از کاربران و دانلود کنندگان بهترین و کاربردی ترین نرم افزار ضبط مکالمات برای اندروید است!

ادامه مطلب

PicsArt – Photo Studio FULL v9.28.0 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن ویرایش تصویر فوق العاده اندروید !
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها + بدون تبلیغات
نسخه رسمی و نهایی (Final)

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +500 میلیونی ان از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به ظمت ان پی ببرد!

ادامه مطلب

Sygic: GPS Navigation v17.3.10 Full Unlocked- دانلود برنامه مسیریابی قدرتمند سایجیک اندروید
فایل نصبی آنلاک شده و کامل + سخنگوی فارسی + نقشه ایران 2017
تست شده و بدون مشکل

GPS Navigation & Maps Sygic Full Unlocked – مسیر یاب سایجیک بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان برای اندروید می باشد که با بیش از 100،000،000 دانلود از گوگل پلی توسط کاربران سراسر جهان به عنوان محبوب ترین نرم افزار GPS آفلاین در مارکت گوگل انتخاب شده است! این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن برروی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد و … را شامل می شود. شما قادرید نقشه دلخواه از شهرها و کشورهای جهان را به همراه صدای صوتی زدن یا مرد وارد اپلیکیشن کنید و از داشتن یک مسیریاب کم نظیر لذت ببرید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مسیریاب اندروید هستید پیشنهاد می کنیم سایجیک را امتحان بفرمایید! این نسخه جدیدترین ورژن این برنامه ی کاربردی است که امروز در مارکت برای اندروید منتشر شده است و نسخه کامل اش را برای دانلود حضورتان معرفی کرده ایم.

ادامه مطلب

MX Player Pro v1.9.15 Cracked – جدیدترین نسخه ی ویدئوپلیر محبوب و نام آشنای “ام اکس” مخصوص اندروید !
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Sleep as Android Full v20180117 build 1830 Final – نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 10 میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

ادامه مطلب