سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Norton Security and Antivirus Premium v4.0.1.4037 Unlocked – نسخه کامل آنتی ویروس نوترون برای شما کاربران اندرویدی
امتیاز 4.5 از 5.0 با بیش از 50 میلیون دانلود از مارکت بزرگ اندروید (Google Play)
نسخه آنلاک شده، پرمیوم و کامل

Norton Security antivirus یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین نرم افزارهای انتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی سیستم خود می توانید امنیتی کامل و قوی را در مقابل حملات Mal ware ها، هکر ها و دیگر حملات مخرب داشته باشید و از آسیب رسیدن به اطلاعاتتان جلوگیری شود. این نرم افزار با دارا بودن یک فایروال قدرتمند و آتشین از همه ی جهات سیستم شما را مورد نگهبانی قرار میدهد و از ورود هرگونه ویروس و بدافزارها به سیستم جلوگیری کرده و اقدام به حذف ان ها می نماید. با این برنامه می توانید حافظه ی سیستم ، برنامه ها و فایل ها را اسکن کرده و در صورت وجود هرگونه بدافزار اقدام به حذف سریع ان ها نمایید. قدرت و سرعت اسکن Norton بسیار بالا می باشد ، بنابراین تأخیری در کارهای شما بوجود نمی آید. آنتی ویروس فوق که برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، اندروید ، ویندوز نسخه های مختلفی را ارائه کرده است امروز نسخه ی جدید خود را در مارکت برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید منتشر کرد و ما آن را برای شما قرار داده ایم. خوبی این آنتی ویروس در این است که به صورت رایگان عرضه می شود و در خصوص آپدیت ان با مشکلی مواجه نیستید و به راحتی میتوانید با آمدن آپدیت های جدید ، بروزرسانی را انجام دهید!

ادامه مطلب

Action Launcher: Pixel Edition v33.1 Final – لانچر فوق العاده زیبای اکشن با اینترفیس جدید برای آندروید
نسخه پلاس با تمام قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

Action Launcher: Pixel Edition لانچر بسیار زیبا و محبوب اکشن از استودیوی برنامه سازی Chris Lacy برای دستگاه های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5.000.000 بار دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما عزیزان تصمیم بر این شده تا اخرین ورزن اش تقدیم تان بشود! با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود علاوه بر اینکه اینترفیس ان را دگرگون می سازید، می توانید از لیستی از برنامه ها و بازی های منتخب خود را که در طول روز زیاد باید به ان ها دسترسی داشته باشید را در Quick drawer قرار دهید تا دسترسی به ان ها سریع و اسان تر باشد. اگر از ظاهر تکراری دستگاه خود خسته شده اید و به دنبال یک تنوع هستید ما به شما Action Launcher: Pixel Edition را پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید ظاهر دستگاهتان را تغییر دهید و یا بخش های متعدد ظاهر دستگاهتان را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی نمایید! لانچر زیبای Action Launcher: Pixel Edition ده ها قابلیت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و اگر به دنبال یکی از بهترین لانچرهای اندروید هستید ؛ Action Launcher: Pixel Edition را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Contacts Phone Dialer: drupe v3.014.0090X-Rel – اپلیکیشن شماره گیر محبوب و پر امکانات اندرویدی
نسخه اصلی برنامه به درخواست شما عزیزان

Contacts Phone Dialer: drupe عنوان برنامه ای برای مدیریت مخاطبین و تماس ها و هم چنین شماره گیری حرفه ای و بی نقص مخصوص اندروید می باشد که توسط استودیوی drupe – Contacts & Caller ID منتشر شده است. مجموعه قابلیت های گنجانده شده در این برنامه به کاربران کمک می کند تا به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه برنامه جانبی مخاطبین خود را مدیریت کرده و به برقراری تماس با آن ها بپردازند. در میان مجموعه ویژگی ها و قابلیت های گنجانده شده در این برنامه می توان به مسدود سازی تماس های تبلیغاتی اشاره نمود، به گونه ای که دیگر هیچ تماسی از شماره های مزاحم دریافت نکرده و علاوه بر استفاده از سیستم خودکار آن، می توانید با وارد کردن شماره های مزاحم به صورت دستی دیگر هیچ تماس آزار دهنده ای را دریافت نکنید. علاوه بر این برای ضبط تماس ها نیز دیگر نیازی به برنامه های جانبی نبوده و سیستم ضبط تماس موجود در اپلیکیشن این اجازه را می دهد تا به صورت کاملا خودکار تمامی تماس ها را ضبط کرده و در دیگر زمان ها اجرایشان نمایید. با سیستم یادآور حرفه ای موجود نیز هیچ گونه تماسی را از دست نخواهید داد و با وارد کردن بازه های زمانی مشخص می توانید ناتفیکیشن تماس های از دست رفته و پیام های خوانده نشده را دوباره دریافت کنید.

ادامه مطلب

iTranslate PRO – Language Translator & Dictionary v4.5.7 [Unlocked] – اپلیکیشن مترجم و فرهنگ لغت صوتی اندروید
نسخه آنلاک شده به ارزش 43.99 دلار با پشتیبانی از زبان فارسی

iTranslate PRO – Language Translator & Dictionary Unlocked عنوان یک مترجم و فرهنگ لغت صوتی می باشد که توسط iTranslate برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. به کمک این مترجم منحصر به فرد خواهید توانست بیش از 90 زبان مختلف را به یکدیگر ترجمه کرده و بدون نیاز به فراگیری زبان های خاص به راحتی به نقاط مختلف جهان سفر کنید. سیستم صوتی گنجانده شده در این نرم افزار کاربران خود را قادر می سازد تا تنها با تایپ کردن متن با زبان مادری خود ترجمه آن را در زبان های دیگر به صورت صوتی دریافت نمایند. یکی از مهم ترین قابلیت های به کاربرده شده توسط گروه توسعه دهنده سیستم هوشمند و بی نظیر ترجمه آفلاین می باشد ؛ به گونه ای که در سفر های خارجی خود دیگر نیازی به پرداخت های گران قیمت اینترنت رومینگ نبوده و بدون نیاز به هیچ گونه ارتباط اینترنتی خواهید توانست هر چیزی را ترجمه کنید. علاوه بر این برای تسلط بیشتر بر نحوه بی تلفظ و فراگیری کلمات انواع گویش های مختلف نیز موجود می باشد که به دلخواه و نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. این مترجم هوشمند و کامل را از دست نداده و برای دریافت آن با در ادامه مطلب همراه باشید!

ادامه مطلب

Bluelight Filter for Eye Care v2.8.2 ALL features Unlocked – برنامه پرطرفدار جلوگیری از خستگی چشم اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Bluelight Filter for Eye Care یک نرم افزار عالی و پرطرفدار در زمینه ی کاهش خستگی و جلوگیری از ضعیف شدن چشم از گروه برنامه نویسی Hardy-infinity برای اندروید است که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های بخش Health & Fitness قرار دارد! همانطور که مستحضرید نور آبی منتشره از صفحه دستگاه اندرویدی شما باعث خستگی چشم و بروز مشکلاتی در به خواب رفتن می شود ؛ اپلیکیشن فوق به صوت حرفه ای رنگ صفحه دستگاه شما را طوری تنظیم می کند که روشنایی آبی آن کاهش یابد تا در نتیجه هم چشمان شما کمتر خسته شوند و هم اینکه دیگر با وجود کار زیاد با دستگاه مشکلی برای خوابیدن نداشته باشید! اگر از کاربرانی هستید که شب ها تا دیر وقت با اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان کار می کنید و از بابت ضعیف شدن چشمانتان نگران هستید پیشنهاد می دهیم برنامه ی کاربردی و فوق العاده ی Bluelight Filter for Eye Care را از دست ندهید!

ادامه مطلب

NetX PRO v4.4.3.0 Paid – اپلیکیشن نطارت و امنیت شبکه های وای فای اندروید !
قیمت 1.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل تقدیم شما

NetX PRO را شاید بتوان کامل ترین و برترین برنامه مدیریت بر شبکه های وای فای و تامین امینت آن ها برای تبلت ها و گوشی های اندروید دانست که توسط netgl با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه که بارها و بارها مورد تعریف و تمجید مجلات تکنولوژی قرار گرفته است توانسته در مدت کوتاهی اعتماد هزاران مخاطب را با قابلیت های بی نظیر خود جلب کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن سیستم هوشمند نمایش افراد متصل به شبکه وای فای می باشد که می تواند نقش بسیار زیادی را در تامین امنیت این شبکه ها ایفا کند! تنها کافیست اسمارت فون متصل به وای فای را شناسایی کنید تا بتوان به راحتی آن را خاموش و یا اینکه ری استارت کرد! نت ایکس پرو اطلاعات بسیاری را نظیر سیستم عامل، مک آدرس، آی پی و دیگر اطلاعات گوشی های متصل به شبکه وای فای را در اختیارتان قرار می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه منحصر به فرد جست و جوی شبکه های وای فای اطراف و نمایش اطلاعات آن ها همانند ssid، قدرت سیگنال، نوع کانال، رمز گذاری و… می باشد و می تواند در شناسایی شبکه های نا امن به کاربران کمک کند. می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید تا در صورت اتصال دستگاه های جدید و ناشناس به وای فای شما سریعا هشدار اتصال را دریافت کنید و بتوانید دسترسی آن را قطع کنید.

ادامه مطلب

Drivemode: Driving interface Full v7.0.9 – اپلیکیشن کنترل دستگاه های هوشمند در حین رانندگی
نسخه فول، پریمیوم و نا محدود تقدیم شما کاربران عزیز

Drivemode: Driving interface Full عنوان برنامه ای بسیار کاربردی و کارامد برای مدیریت دیوایس های اندرویدی در حین رانندگی می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Drivemode, Inc منتشر شده است. یکی از مشکلاتی که رانندگان همیشه با آن سرو کار دارند استفاده از دستگاه هوشمند اندرویدی خود در حال رانندگی می باشد که علاوه بر اینکه خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است، عامل بزرگترین حوادث نیز به شمار می رود. برنامه اندرویدی Drivemode: Driving interface که چاره ای بسیار هوشمندانه برای این مشکل به شمار می رود به کاربران خود کمک می کند تا بر روی رانندگی خود تمرکز داشته و به راحتی گوشی اندرویدی خود را کنترل کنند. رانندگان تنها با سوایپ، ضربه زندن و صدای خود خواهند توانست اسمارت فون خود را کنترل کرده و به انواع پیام های دریافت شده در دیگر اپلیکیشن ها پاسخ دهند. امکانات فوق العاده ای در درایو مود گنجانده شده است که در میان آن ها می توان به توصیه ها و پیش بینی های هوشمندانه اشاره کرد! اگر می خواهید که در حین رانندگی کسی مزاحم شما نشود تنها کافیست تنظیمات مربوط به این گزینه را در برنامه انجام دهید تا هنگام دریافت هر گونه تماسی به صورت خودکار تماس گیرنده از ناتوانی شما در پاسخ مطلع شود.

ادامه مطلب

Infinite Painter FULL v6.1.21 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن خارق العاده خلق تصاویر هنری در اندروید !
نسخه پریمیوم، پولی و آنلاک شده با دسترسی تمامی قابلیت ها

Infinite Painter به فارسی (نقاش بی نهایت) نرم افزاری قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی نقاشی و طراحی برای ایجاد آثار هنری شگفت انگیز مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی برنامه نویسی Infinite Studio Mobile به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم بر این شده همزمان با انتشار جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کرده و نسخه کامل و پرداخت شده اش را در اختیارتان قرار دهیم! اپلیکیشن جالب Infinite Painter برای افرادی که به نقاشی و ایجاد طرح هایی بسیار زیبا علاقه منددند طراحی گردیده و هم اکنون با دارا بودن امتیاز 4.0 از 5.0 در پلی استور، از برترین ها به شمار می رود. این نرم افزار ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به آسانی برروی صفحه به کشیدن نقاشی بپردازید و به صورت نوآورانه و حرفه ای افکت هایی را به آن بیفزایید. انواع قلم های مختلف با افکت ها و سایزهای متعدد، رنگ های مختلف و دلخواه به همراه یک صفحه ی سفید برای کشیدن نقاشی از ویژگی های این برنامه است که با امکانات دیگر خودش می تواند بهترین برنامه ی کشیدن نقاشی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلب

G-Stomper Studio v5.6.4.7 – برنامه موزیک سازی عالی اندروید +پک شامل 10 پلاگین
امتیار 4.7 از 5.0 و قیمت 11.99 دلار در مارکت اندروید

G-Stomper Studio یک نرم افزار قدرتمند و عالی در زمینه ی ساخت موزیک و موسیقی از گروه برنامه نویسی planet-h مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است که با هدف تولید موزیک به بهترین و بالاترین کیفیت ممکن طراحی شده و با دارا بودن انواع ابزارهای ایجاد موسیقی تجربه ای متفاوت و کم نظیر از اپلیکیشن های ساخت موسیقی را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان می آورد. شاید شما نیز دوست داشته باشید میکس ها و ویرایش های دلخواه خودتان را برروی موزیک های مورد علاقه ی خود اعمال کنید اپلیکیشن جی استومپر استودیو با در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای پیانو، طبل و … به شما این امکان را می دهد که در محیطی حرفه ای به ساخت موزیک های حرفه ای مشغول شوید! تا به امروز چندین اپلیکیشن مختلف در زمینه ی ساخت موزیک از جمله FL Studio Mobile، SPC – Music Sketchpad، edjing Premium – DJ Mix studio، Reactable Mobile و … را برای شما معرفی کرده ایم که با استقبال عالیتان روبرو گردید و هم اکنون نیز شاهد معرفی اپلیکیشن پرطرفدار G-Stomper Studio در هستید که به درخواست کاربران اخرین نسخه ی ان که همین چند دقیقه پیش منتشر شده است را برای شما قرار داده ایم.

ادامه مطلب

SoundCloud Music & Audio v2018.01.15 – اپلیکیشن جستجوی آسان موسیقی های روز برای اندروید
جدیدترین نسخه ی موجود در گوگل پلی همراه بتا – آپدیت 2018

SoundCloud Music & Audio برنامه ای پرطرفدار با بیش از 500.000.000 دانلود از گوگل پلی در زمینه ی جست و جو و دانلود موزیک های مورد علاقه ی خود مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی SoundCloud مخصوص دو سیستم عامل ای او اس و اندروید عرضه شده است. با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید به اسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید و یا در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که با اسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای دانلود موزیک های روز هستید ما به شما SoundCloud را پیشنهاد می دهیم که برنامه ای رایگان و عالیست! به طور کلی اپ SoundCloud Music & Audio یک اجتماع از آهنگ های موسیقی دان ها، بندها، تهیه کننده ها و آهنگسازها در تمامی سبک ها میباشد که با نصب داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای موسیقی شوید و آهنگ های جدید را پیدا کرده و گوش بدهید!

ادامه مطلب