سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Toolbox PRO – Smart, Handy Measurement Tools v2.4.0 – اپلیکیشن مجموعه ابزار اندازه گیری دستی اندروید
نسخه خریداری شده و کامل با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما

Toolbox PRO – Smart, Handy Measurement Tools Pro Unlocked مجموعه ای از ابزار اندازه گیری دستی و دقیق برای اندروید است که توسط استدیو برنامه سازی SkyPaw Co.,Ltd توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار حرفه ای با پشتیبانی از ابزاری بسیار دقیق و بی نقص دستگاه هوشمند شما را به یک چاقوی ارتش سوئیسی تبدیل کرده و قادر خواهید بود هر چیزی را اندازه گیری کنید. 14 سیستم اندازه گیری در تولباکس پرو موجود است که بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. از میان برترین این ابزار ها قطب نمای حرفه ای یکی از پر کاربرد ترین آن ها می باشد، به گونه ای که در شرایط خاص و بدون نیاز به هیچ گونه ارتباط اینترنتی تمامی جهت ها قابل اندازه گیری بوده و مشکلی برای شما به وجود نمی آید. هم چنین ابزاری بسیار کاربردی برای موسیقی دانان و دانش جویان انواع ساز ها موجود است که به وسیله آن خواهند توانست به راحتی هر چه تمام تر ساز های خود را کوک کرده تا در هنگام نواختن ساز صدایی دلچسب و دلنشین از آن ها خارج شود! اگر به دنبال یک نرم افزار عالی در زمینه اندازه گیری هستید که همه کاره باشد Toolbox PRO – Smart, Handy Measurement Tools را از دست ندهید!

ادامه مطلب

OmniGif Pro – best Gif browser v3.5.6 [Paid] – اپلیکیشن حرفه ای و بی نظیر اجرای تصاویر گیف در اندروید !
نسخه Paid و خریداری شده برنامه با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها

OmniGif Pro – best Gif browser یک اپلیکیشن عالی و قدرتمند در زمینه اجرای حرفه ای تصاویر گیف از استودیوی CucumberSW برای اندروید می باشد که با قیمت 2.99 دلار در پلی استور منتشر شده است! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا بدون هیچ گونه مشکلی فایل های گیف خود را مشاهده و با امکانات بیشتری آن ها را اجرا نمایید. اگر توجه کرده باشید در دستگاه های اندرویدی و یا دیگر دستگاه های هوشمند تصاویر گیف به صورت معمولی اجرا شده و نمی توانید یک مدیریت خاص بر روی آن ها داشته باشید، برای مثال بر خلاف دیگر تصاویر با فرمت های مختلف نمی توان بر روی تصاویر گیف زوم کرد و یا اینکه آن ها را چرخاند ؛ این مشکلات را نسخه حرفه ای برنامه OmniGif Pro حل کرده و با امکانات فوق العاده ای که در اختیارتان قرار می دهد می توانید با ابزار های بسیار تصاویر گیف را اجرا نمایید! همه چیز در دستان شماست! سرعت پخش را کنترل کنید تا بتوانید جزئیات تصاویر را به آسانی متوجه شوید! از قابلیت های منحصر فرد این برنامه می توان به اجرای تصاویر با فرمت خاص APNG (Animated Portable Network Graphics) اشاره کرد. این فرمت از فایل تصاویر که تا کنون در سیستم عامل اندروید قابل اجرا نبود همینک با تلاش توسعه دهندگان این برنامه قابل اجرا بوده و می توان همانند دیگر تصاویر آن ها را مدیریت نمایید. هم چنین OmniGif Pro دارای یک فایل اکسپلورر محلی است که به وسیله آن می توان تمامی تصاویر گیف را در پوشه های گوناگون به آسانی پیدا کرد و مشاهده کنید.

ادامه مطلب

CalcKit Full: All in One Calculator v2.2.5 [Premium] – اپلیکیشن ماشین حساب علمی و جامع اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

CalcKit Fullt: All in One Calculator Premium Unlocked عنوان یک ماشین حساب علمی و قدرتمند با مجموعه ای از روش های محاسباتی خاص برای اندروید می باشد که توسط Ivan Gavrilov توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. در این ابزار محاسبه گر حرفه ای بیش از 150 ماشین حساب و مبدل گوناگون جای گرفته است به گونه ای که بسیاری از کاربران آن را یک نرم افزار All-in-One نامیده و معتقد هستند که کامل ترین ابزار محاسباتی موجود در مارکت اندروید است. همه چیز در اختیار کاربران بوده و تنها نیاز به وارد کردن پارامتر های اولیه می باشد که هر چیزی به صورت خودکار محاسبه شود و جوابی دقیق در اختیار کاربر قرار گیرد. ابزار اختصاصی خود را ایجاد کرده و انواع معادلات پیچیده را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید. مهم نیست که شما یک دانش آموز و یا یک مهندس هستید ؛ زیرا برای هر دسته از کاربران امکاناتی خاص موجود می باشد که نیاز ان ها را به محاسبات طولانی و دیگر نرم افزار های متفرقه برطرف می سازد. تمامی محاسبات انجام شده توسط شما در تاریخچه CalcKit Full: All in One Calculator ذخیره شده و با بهره بردن از ویجت های شناور صفحه نمایش قادر به انجام محاسبات در زمانی بسیار کوتاه هستید.

ادامه مطلب

OruxMaps Donate v7.2.5 Donated – نسخه ی پولی اپلیکیشن جی پی اس و مسیریابی آنلاین و آفلاین اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.8 از 5.0 در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان

OruxMaps Donate یکی دیگر از کامل ترین، بهترین و محبوب ترین برنامه های GPS و مسیریابی از استودیوی jose vazquez برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! با OruxMaps Donate قادر خواهید بود به دو صورت آفلاین و آنلاین به مسیریابی بپردازید! برای استفاده از حالت آنلاین تنها اتصال اینترنت نیاز است و برای استفاده از حالت آفلاین باید نقشه های دلخواه خود را دانلود کنید! تا به امروز برنامه های مختلفی برای مسیریابی معرفی نموده ایم که برای استفاده ی آفلاین از آن ها نیاز به برنامه های جانبی مختلف بود اما … اپلیکیشن OruxMaps Donate برای دریافت نقشه های مختلف نیازی به برنامه های جانبی ندارد و تنها کافیست از طریق خود برنامه و با کلیک برروی کره زمین بالای صفحه و بخش Map Creator منطقه موردنظر خود را دانلود کنید تا سریع دانلود شود و در دفعه های بعدی بصورت افلاین از ان ها استفاده نمایید! اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل و عالی برای مسیریابی هستید ما به شما نسخه ی پولی اپلیکیشن OruxMaps را پیشنهاد می دهیم که بدون شک مفید واقع خواهد شد.

ادامه مطلب

AudioRec Pro – Voice Recorder v5.2.7 – اپلیکیشن ضبط با کیفیت و حرفه ای صدا اندروید
نسخه خریداری شده با قیمت 5.99 دلار تقدیم شما عزیزان

AudioRec Pro – Voice Recorder برنامه ای برای ضبط با کیفیت و حرفه ای صدا می باشد که توسط استدیو برنامه سازی AC SmartStudio برای اندروید توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار با رابط کاربری بصری و فوق العاده جذاب خود امکان ضبط صدا را با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد. تنها کافیست صفحه نمایش را لمس کرده تا آیدیو ریس به صورت کاملا خودکار به ضبط صدا بپردازد. یکی از نکات برجسته این نرم افزار، ضبط صدا با فرمت های مختلف می باشد ؛ به گونه ای که با انتخاب فرمت مورد نیاز خود می توانید صدایی مطابق با سلیقتان ذخیره نموده و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید. از طرفی نیز کیفیت صدا ها نیز در دستان شماست، با مراجعه به تنظیمات هر نوع کیفیت و فرکانسی در دسترس بوده و بنا به سلیقه شما قابل تنظیم است. علاوه بر این یک سیستم هوشمند برای حذف صدا ها مزاحم و نویز ها در این اپ وجود دارد که کیفیت صدا های ذخیره شده را به میزان قابل توجهی افزایش داده و تجربه جدید در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر جزو دانشجویان سخت کوش و یا خبرنگاران حرفه ای هستید این ضبط صوت فوق العاده را از دست نداده و برای مشاهده قابلیت های آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

Day Night Live Wallpaper (All) v1.5.0 [Paid] – والپیپر زنده فوق العاده زیبا و محبوب اندروید
قیمت 0.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

Day Night Live Wallpaper (All) لایو والپیپری فوق العاده زیبا، شگفت انگیز و بی نظیر از استودیوی برنامه سازی Teragon برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و برای اولین بار در ایران قصد معرفی آن را حضور شما کاربران همیشگی داریم! سازنده لایو والپیپرهای مختلفی را در گوگل پلی عرضه کرده است که همگی با استقبالی عالی روبرو شده اند ؛ تمام والپیپرهایش را در Day Night Live Wallpaper (All) جای داده است تا شما را شگفت زده کند! با نصب این والپیپر برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، منظره ای فوق العاده زیبا از طبیعت با پرواز پرندگان به نمایش درخواهد امد و صفحه اصلی موبایل و یا تبلت تان بی نظیر خواهد شد! والپیپر با توجه به موقعیت شما و دستگاه اندرویدتان، در هنگام طلوع آفتاب، شب رویایی، غروب و آسمان آبی منظره هایی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد که هرکسی را به خودش مجذوب خواهد کرد! اگر به دنبال یک والپیپر زنده با ویژگی های عالی و طراحی کم نظیر برای دیوایس اندرویدی تان هستید بی برو برگرد نسخه پولی Day Night Live Wallpaper (All) را از دانلود کنید و از ان لذت ببرید!

ادامه مطلب

GymRun Fitness Workout Logbook FULL v5.2.1 [Unlocked] – اپلیکیشن تجزیه و تحلیل دقیق حرکات ورزشی اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی کامل به تمامی قابلیت ها

GymRun Fitness Workout Logbook FULL Unlocked عنوان برنامه ای برای علاقه مندان به ورزش پرورش اندام می باشد که توسط Imperon برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث پیشرفت در فیتنس و یا به عبارتی پرورش اندام می شود مشاهده پیشرفت های روزانه بوده که انگیزه افراد را در این ورزش دو چندان می کند. این نرم افزار را برای علاقه مندان به این رشته، می توان یک آچار فرانسه دانست زیرا از هر نظر کامل بوده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به آسانی لیستی از تمرینات روزانه خود را ایجاد کرده و به صورت کامل و دقیق آن ها را بدون تاخیر انجام دهید. در هنگام ایجاد لیست تمرینات به دسته بندی های مختلفی از عضلات هدف دسترسی خواهید داشت که در صورت نیاز می توانید نحوه انجام صحیح هر حرکت را نیز مشاهده نمایید. تمامی اطلاعات وارد شده در روز های مختلف ثبت و پس از تمرین و در پایان هر هفته و ماه اطلاعات دقیقی از میزان پیشرفت در اختیار کاربران قرار می گیرد. نمودار ها به کار رفته شده در این اپلیکیشن هر گونه سر درگمی را در زمینه نمایش پیشرفت های ورزشکار از بین برده و میزان رشد عضلات را به نمایش می گذارد. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به ورزش پرورش اندام هستید این نرم افزار قدرتمند را از دست نداده و با در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

Nova Launcher Prime v5.5.3 Final + Tesla Unread v5.0.8 Final – نسخه نهایی و کامل لانچر عالی و بی نظیر “نوا” برای اندروید
نسخه پرایم (پولی و پرداخت شده) با تمامی قابلیت ها + مود + پلاگین کاربردی Tesla Unread
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 50 میلیون کاربر جهانی

Nova Launcher Prime  یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه ای برروی آن کار میکند و به عقیده بیشتر دوستان و حتی خودم از برترین و بهترین لانچرها به شمار می رود و محبوبیت ان را می توان به امکان شخصی سازی واقعا بالای آن نسبت داد! با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید! این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنیال یکی از سبک ترینف شیک ترین و پرامکانات ترین لانچرهای اندرویدی می گردید همین الان بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد و این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود! نسخه پرایم و کامل برنامه به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده است و پیش روی شماست .

ادامه مطلب

Chronus Pro – Home & Lock Widget v8.8.6 Final – اپلیکیشن عالی مجموعه ویجت های شیک مخصوص اندروید !
نسخه حرفه ای و کامل برنامه با تمام قابلیت ها + نسخه مود بهینه شده به صورت جداگانه
پیشنهاد ویژه

Chronus Pro – Home and Lock widget نرم افزاری عالی و کاربردی در زمینه ی ویجت برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی برنامه نویسی DvTonder به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه کامل اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Chronus بر روی دستگاه اندرویدی تان می توانید ویجت هایی کاملا سفارشی با ظاهری شیک را در هوم اسکرین و یا لاک اسکرین اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید و آن ها را زیباتر از همیشه جلوه دهید. این برنامه ویجت های مختلف آب و هوا، تقویم و ساعت های دیجیتیال و آنالوگ را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از میان آن ها به دلخواه انتخاب کنید و مطابق با سلیقه ی خودتان رنگ و ظاهر آن را شخصی سازی نمایید. نسخه ای از برنامه ی کاربردی فوق را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی Pro و حرفه ای است و تمام امکانات باز شده و می توانید از آن ها نیز بهره ببرید (قابلیت هایی همچون ست کردن بک گراند، ترازسازی ساعت دیجیتال برای چپ، راست و وسط صفحه و …). اگر به دنبال یکی از بهترین نرم افزارهای مجموعه ویجت هستید به هیچ وجه نسخه کامل Chronus را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Runtastic PRO Running, Fitness v8.1.3 [Paid] – اپلیکیشن ورزشی و تناسب اندام فوق العاده اندروید
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی تقدیم شما

Runtastic PRO Running, Fitness نرم افزار محبوب، پرطرفدار و کارساز در زمینه تناسب اندام و رسیدن به اندامی ایده ال از استودیوی Runtastic برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده است و به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت پولی اش پیش روی شماست! با نرم افزار جالب و محبوب Runtastic PRO Running, Fitness تناسب اندام خود را مدیریت کنید و با استفاده از GPS میزان فعالیت های تناسب اندام نظیر دوچرخه سواری ، اسکی ، اسکیت و پیاده روی خود را مشاهده کنید . این برنامه سرعت حرکت ، مسیر طی شده و مقدار انرژی مصرف شده در این مدت را برای شما محاسبه می کند و برای شما به نمایش می گذارد. این اپلیکیشن با ضبط دقیق حرکت های شما می تواند آمار های دقیقی از فعالیت های روزانه تان را در اختیارتان قرار دهد و با توجه به گزارش ها بتوانید به تناسب اندام دلخواه برسید! مجموعه ای از قابلیت های کاربردی و جالب در دل نرم افزار فوق العاده Runtastic PRO Running, Fitness گنجانده شده است که از ان ها می توانید به دارا بودن نقشه آنلاین برای کوهنوردی، نمایش اطلاعات اب و هوایی مکان هایی که قرار است در انجا به ورزش کردن مشغول شوید و … اشاره کرد!

ادامه مطلب