سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Strava Running and Cycling GPS v32.0.0 [Premium] – اپلیکیشن ردیاب دوچرخه سواری و دوندگی اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت های برنامه

Strava Running and Cycling GPS Premium Unlocked عنوان برنامه ای بی نظیر اندروید برای ردیابی فعالیت های دوچرخه سواران و دوندگان می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Strava Inc توسعه و منتشر شده است. این برنامه با پشتیبانی از سیستمی منحصر به فرد ورزشکاران دو زمینه دوندگی و دوچرخه سواری را قادر می سازد تا انواع فعالیت های خود را زیر نظر گرفته و با دسترسی به جی پی اسی هوشمند اطلاعاتی دقیق از اقدامات ورزشیشان را به ثبت برسانند. تمامی عملکرد های خود را ثبت کرده و با پیوستن به اجتماعی عظیم از دوچرخه سواران شاهد پیشرف چشم گیری در مسیر اهدافتان باشید.

ادامه مطلب

Google Now Launcher v1.4.large – لانچر سبک و سریع گوگل نو برای اندروید
جدید ترین نسخه با دسترسی به تمامی امکانات تقدیم شما
درخواستی شما عزیزان

Google Now Launcher عنوان لانچر سبک و سریع شرکت بزرگ گوگل برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط همان شرکت یعنی Google LLC در پلی استور منتشر شده است. این لانچر فوق العاده علاوه بر بخشیدن ظاهری خاص و کاربرپسند به صفحه نمایش دیوایس شما کمک می کند تا به راحتی و با سرعتی بالا دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید و نظارتی خاص بر روی قسمت های مختلف ان داشته باشید. تصاویر پس زمینه مختلف و فوق العاده ای را به عنوان والپیپر اسمارت فونتان انتخاب کنید و با لمس ساده صفحه نمایش صفحات را به نرمی تغییر دهید.

ادامه مطلب

Infinite Painter FULL v6.1.25 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن خارق العاده خلق تصاویر هنری در اندروید !
نسخه پریمیوم، پولی و آنلاک شده با دسترسی تمامی قابلیت ها

Infinite Painter به فارسی (نقاش بی نهایت) نرم افزاری قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی نقاشی و طراحی برای ایجاد آثار هنری شگفت انگیز مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی برنامه نویسی Infinite Studio Mobile به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم بر این شده همزمان با انتشار جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کرده و نسخه کامل و پرداخت شده اش را در اختیارتان قرار دهیم! اپلیکیشن جالب Infinite Painter برای افرادی که به نقاشی و ایجاد طرح هایی بسیار زیبا علاقه منددند طراحی گردیده و هم اکنون با دارا بود

ادامه مطلب

Telegram v4.8.2 Final – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام اندروید همراه تلگرام ویندوز
آپدیت جدید و رسمی 21 بهمن ماه 1396 همزمان با انتشار تقدیم شما عزیزان
پیشنهاد ویژه

Telegram – تلگرام یک مسنجر جهانی قدرتمند، رایگان و بسیار عالی با امنیت و سرعت بالا از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و آپدیت آن پیش روی شماست! Telegram – تلگرام با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است

ادامه مطلب

Emoji Keyboard -Cute,Emoticons Premium v1.5.9.0 Unlocked – صفحه کلید شکلک دار فوق العاده اندروید !
نسخه پرمیوم، آنلاک شده و کامل با تمامی قابلیت ها

Emoji Keyboard -Cute,Emoticons یک صفحه کلید واقعا زیبا با +3000 شکلک متحرک و ثابت متنوع برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Colorful Emoji Keyboard به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز +10.000.000 بار نسخه رایگانش توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و هم اکنون برای اولین بار قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده آن را داریم! با ناستفاده از این کیبورد عالی شما می توانید از داشتن یک صفحه کلید پرامکانات با شکلک های جذاب ؛ لذت ببرید.

ادامه مطلب

Vault Pro- Hide Pictures & Videos v1.1.8 – اپلیکیشن پر امکانات امنیتی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.49 دلار برای اولین بار در ایران

Vault Pro- Hide Pictures & Videos عنوان یک اپلیکیشن امنیتی پر امکانات با برخورداری از ابزار هایی مختلف و گوناگون برای برقراری امنیت دستگاه اندروید شماست که توسط NewSoftwares.net توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه امکانات و قابلیت های این نرم افزار به گونه ای خاص تمامی نیاز های کاربران را در بر می گیرد و باعث می شود تا بدون نیاز به اپ های جانبی سیستم امنیتی خاصی را در دستگاهتان راه اندازی کنید. از معروف ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به مخفی کردن تصاویر و فایل های ویدئویی در محیطی امن اشاره کرد که به کاربرانش اجازه می دهد تا با داشتن یک سیستم دزد گیر هر گونه تصویر و یا ویدئو را مخفی کنند و مطمئن باشند که کسی به آن ها دسترسی نخواهد داشت.

ادامه مطلب

Memrise Learn Languages Free Premium v2.94_4127 Unlocked – اپلیکیشن فوق العاده آموزش تخصصی زبان های زنده دنیا مخصوص اندروید !
نسخه پرمیوم، پرداخت شده و کامل برنامه برای اولین بار در ایران
جدیدترین و آخرین نسخه همزمان با انتشار

Memrise Learn Languages Free Premium یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و کارسازترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که استودیوی Memrise ان را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و نسخه رایگانش تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده ان را برای شما داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! اپلیکیشن فوق به زبان آموزان در امر یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها کمک شایانی می کند. قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید و یا دایره‌ی واژگان زبانی تان را گسترش دهید ولی زمان کافی ندارید!

ادامه مطلب

Dictionary Pro v7.5.4 – اپلیکیشن دیکشنری پر امکانات همراه با دیتابیس گسترده برای اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Dictionary Pro دیکشنری کاملا حرفه ای و پر امکانات مخصوص اندروید است که که با بهره گیری از منابع معتبر توانسته در مدتی کوتاه توجه میلیون ها نفر را به خود جذب کند. این دیکشنری که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می تواند مورد استفاده قرار گیرد از منابع معتبری نظیر Webster’s Dictionary , Roget’s Thesaurus , The American Heritage Dictionary بارها و بارها مورد تمجید قرار گرفته و روز به روز در حال گسترش می باشد. می توانید به راحتی کلمات مورد نظر خود را جست و جو کرده و علاوه بر دریافت معانی آن ها یک تعریف کامل از لغات را دریافت نمایید.

ادامه مطلب

Goodfon HD Wallpapers v1.4.5 – اپلیکیشن تصاویر پس زمینه افسانه ای اندروید
نسخه اختصاصی کامل و بدون تبلیغات برای اولین بار در ایران

Goodfon HD Wallpapers (Backgrounds) عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه تصاویر زمینه اندروید می باشد که توسط شرکت Goodfon inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. با یک نگاه ساده به توضیحات توسعه دهنده این اپ به سادگی می توان فهمید که این نرم افزار جزو برترین ها در زمینه والپیپر می باشد ؛ به صورتی که هزاران نفر در طول روز ان را آپدیت می کنند و در هر 15 دقیقه تصاویری جدید به آن افزوده می شود. تمامی والپیپر هایی که در این برنامه قرار می گیرد با کیفیتی فول اچ دی است

ادامه مطلب

Truecaller – Caller ID & Block Premium v8.75.7 – اپلیکیشن اطلاعات شماره تماس و شماره گیر حرفه ای اندروید
نسخه پریمیوم با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها

Truecaller: Caller ID, SMS spam blocking & Dialer Premium عنوان برترین و پردانلود ترین برنامه در زمینه شناسایی مخاطبین ناشناس و مسدود سازی تماس های تبلیغاتی و اسپم است که توسط True Software Scandinavia AB برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. سیستم قدرتمند و دیتابیس جهانی این اپلیکیشن هر کسی را قادر می سازد تا در صورت دریافت تماس ناشناس به سرعت اطلاعات فرد تماس گیرنده را همراه با مشخصات مختلف آن دریافت کند. تروکالر را می توان یک تلفن مشترک جهانی دانست که هر کس بنا بر اختیار خود قادر است

ادامه مطلب