سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Shazam Encore v8.3.1-180206 Donated : برنامه شازم برای یافتن موزیک با دستگاه اندرویدی خودتان!
امتیاز 4.5 و قیمت 6 دلار با میلیون ها خرید از گوگل پلی

Shazam Encore نرم افزاری عالی و پرطرفدار برای یافتن موزیک می باشد که استودیوی Shazam Entertainment Limited آن را عرضه نموده است و با میلیون ها خرید از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین نرم افزارهای موزیک و آیدیو قرار دارد! بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که در مجلس و یا جمعی موزیکی را می شنوید و از ان خوشتان می آید و دوست دارید آن موزیک را برروی موبایل خود داشته باشید اما دلیلی برای پرسیدن اینکه این موزیک از کیست را ندارید ، ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam Encore را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید!

ادامه مطلب

My APKs Pro v3.0.2 [Unlocked] – اپلیکیشن ابزار پیشرفته مدیریت برنامه اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار برای اولین بار در ایران

My APKs Pro عنوان مجموعه ای از ابزار های پیشرفته برای مدیریت هر چه بهتر برنامه های نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید می باشد که توسط rancesco Pellone توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های مختلف و متنوعی در این نرم افزار فوق العاده گنجانده شده است که در این متن به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. اولین و برترین ویژگی مای اپ که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد پشتیبان گیری از اطلاعات می باشد ؛ به صورتی که تنها کافیست لیست نرم افزار های مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس پشتیبان گیری را به آن بسپارید تا همه چیز تنها در مدت زمانی کوتاه و در چند ثانیه صورت گیرد.

ادامه مطلب

Today Weather – Forecast Premium v1.2.6-7.130218 – اپلیکیشن بیش بینی دقیق و ساده آب و هوا در اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها تقدیم شما عزیزان
پیبشنهاد ویژه

Today Weather – Forecast Premium  نام برنامه ای ساده و زیبا برای پیش بینی دقیق آب و هوای نقاط مختلف دنیا از todayweather.co برای اندروید است. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی بی نظیر خود اطلاعات را به گونه ای بسیار ساده در اختیار کاربران خود قرار می دهد که برای درک آن ها نیاز به هیچ دانش خاصی نبوده و خواهید توانست آن ها را به آسانی تجزیه و تحلیل کنید. در هر اجرای Today Weather خواهید توانست به هزاران عکس از طبیعت با کیفیتی فوق العاده دسترسی داشته باشید و ان ها را مشاهده و یا دریافت نمایید.

ادامه مطلب

Power Browser – Fast Internet Unlocked v60.0.2016123027 – مرورگر اینترنت پرسرعت و پر امکانات اندروید
نسخه کامل و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

Power Browser – Fast Internet مرورگری با سرعت فوق العاده بالا و همچنین پر امکانات می باشد که توسط Rocketshield, Inc برای سیستم عامل اندرویدی منتشر شده است. این مرورگر پر سرعت با ویژگی های شگفت انگیز خود یک وبگردی بی نظیر را برای شما کاربران محترم به ارمغان می آورد. موتور جست و جوی به کار رفته شده در این مرورگر به صورت ویژه شخصی سازی و تقویت شده است و می توانید به شیوه ای بهینه شده به صفحات وب دسترسی کامل داشته باشید. یکی از برجسته ترین ویژگی های این اپلیکیشن وبگردی، است

ادامه مطلب

Toolwiz Photos Prisma Filters v10.97 Unlocked – اپلیکیشن مجموعه ابزار و فیلتر های ویرایش تصاویر در اندروید !
نسخه آنلاک شده (VIP) با تمامی قابلیت ها برای شما کاربران عزیز و همیشگی
کسب امتیاز 4.6 از 5.0 با بیش از هزاران رای
پیشنهاد ویژه

Toolwiz Photos Prisma Filters عنوان برنامه ای کم نظیر و محبوب در زمینه ویرایش حرفه ای تصاویر از Toolwiz.com برای سیستم عامل اندروید می باشد و می توان آن را مجموعه ای از برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر منتشر شده برای اندروید دانست که بار دیگر می توانید برای اولین بار در ایران آن را با توضیحات کامل و به صورت رایگان از دریافت نمایید. بیش از 200 ابزار مختلف و فیلتر درون تولویز به کار رفته است که هر کدام از آن ها را می توان یک فیلتر یا ابزار برتر در برنامه ای دیگر دانست که در مجموعه ای واحد گرد یکدیگر جمع آوری شده اند. در ابتدای کار و پس از نصب این اپلیکیشن شما می توانید به بیش از 50 فیلتر مختلف و به کار رفته شده در پریزما دسترسی داشته باشید که بر خلاف نسخه اصلی و منتشر شده پریزما این فیلتر ها نیاز به اینترنت نداشته و به صورت آفلاین نیز می توانید از آن ها است

ادامه مطلب

PicsArt – Photo Studio FULL v9.29.2 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن ویرایش تصویر فوق العاده اندروید !
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها + بدون تبلیغات
نسخه رسمی و نهایی (Final)

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید.

ادامه مطلب

OruxMaps Donate v7.2.7 Donated – نسخه ی پولی اپلیکیشن جی پی اس و مسیریابی آنلاین و آفلاین اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.8 از 5.0 در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان

OruxMaps Donate یکی دیگر از کامل ترین، بهترین و محبوب ترین برنامه های GPS و مسیریابی از استودیوی jose vazquez برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! با OruxMaps Donate قادر خواهید بود به دو صورت آفلاین و آنلاین به مسیریابی بپردازید! برای استفاده از حالت آنلاین تنها اتصال اینترنت نیاز است و برای استفاده از حالت آفلاین باید نقشه های دلخواه خود را دانلود کنید

ادامه مطلب

Today Weather – Forecast Premium v1.2.6-6.100218 – اپلیکیشن بیش بینی دقیق و ساده آب و هوا در اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها
پیبشنهاد ویژه

Today Weather – Forecast Premium  نام برنامه ای ساده و زیبا برای پیش بینی دقیق آب و هوای نقاط مختلف دنیا از todayweather.co برای اندروید است. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی بی نظیر خود اطلاعات را به گونه ای بسیار ساده در اختیار کاربران خود قرار می دهد که برای درک آن ها نیاز به هیچ دانش خاصی نبوده و خواهید توانست آن ها را به آسانی تجزیه و تحلیل کنید. در هر اجرای Today Weather خواهید توانست به هزاران عکس از طبیعت با کیفیتی فوق العاده دسترسی داشته باشید و ان ها را مشاهده و یا دریافت نمایید.

ادامه مطلب

App Usage – Manage/Track Usage Pro v4.40 – اپلیکیشن مدیریت حرفه ای برنامه های اندرویدی
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی ویژگی ها

App Usage – Manage/Track Usage برنامه ای کاربردی برای مدیریت حرفه ای اپلیکیشن های نصب شده اندروید می باشد که توسط Sam Lu به صورت رایگان، همراه با پرداخت های درون شبکه منتشر شده است و نسخه کامل ان را حضور شما عزیزان معرفی نموده ایم. قابلیت های ویژه و گسترده ای در این نرم افزار قرار داده شده است که کاربران را قادر می سازد یک کنترل کامل بر روی تمامی اپلیکیشن های خود داشته باشند. یکی از برجسته ترین این توانایی ها نمایش میزان رم مصرفی توسط برنامه ها می باشد که به شما کمک می کند در صورت است

ادامه مطلب

AppLock Premium v2.32.7 – اپلیکیشن قفل حرفه ای برنامه ها و مخفی سازی تصاویر در اندروید
نسخه پریمیوم با در دسترس بودن همه قابلیت ها

AppLock Premium برنامه ای بی نظیر و در عین حال ساده برای قفل کردن اپلیکیشن های نصب شده از استودیو DoMobile Lab مخصوص دستگاه های اندروید است که توانسته است با بیش از 500 میلیون دانلود رکورد بیشترین دریافت را در دسته برنامه های کاربردی و ابزار به خود اختصاص دهد. تنها کافیست برنامه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را به سه روش رمز عبور، الگو و در دستگاه های با اندروید 6.0 به وسیله اثر انگشت قفل کنید و نگذارید که کسی به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. بهتر است بدانید که اپ لوک تنها مختص قفل برنامه ها نمی باشد زیرا با توجه به سیستم حرفه ای و تکنولوژی به کار رفته شده در آن قادر است که فایل های ویدئویی و تصاویر را به راحتی مخفی کرده و از حریم خصوصی تان به صورت ویژه ای محافظت کند.

ادامه مطلب