سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

PicsArt – Photo Studio FULL v9.32.1 PREMIUM Unlocked – اپلیکیشن ویرایش تصویر فوق العاده اندروید !
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها + بدون تبلیغات
نسخه رسمی و نهایی (Final)

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید.

ادامه مطلب

Installer Pro – Install APK v3.4.0 – اپلیکیشن مجموعه ابزار نصب برنامه اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.49 دلار تقدیم شما
معرفی برای اولین بار در ایران

Installer Pro – Install APK Paid عنوان مجموعه ای از ابزارهای نصب و مدیریت برنامه های اندرویدی می باشد که توسط Rhythm Software توسعه و با قیمت 1.49 دلار منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر تمامی حافظه محلی و اس دی کارت را به دقت اسکن کرده و هر نوع فایل اپلیکیشن نصب نشده را شناسایی کنند. یکی از عمده ترین قابلیت های موجود در این اپ پرکاربرد که بسیاری از افراد نیز با همین ویژگی آن را می شناسند امکان نصب گروهی برنامه ها می باشد؛

ادامه مطلب

365Scores: Sports Scores Live v5.1.3 [Subscribed] – اپلیکیشن عالی نتایج مسابقات ورزشی اندروید
نسخه Lifetime Subscription | Ads Removed – پرمیوم و کامل + بدون تبلیغات
درخواستی کاربران عزیز

365Scores: Sports Scores Live را می توان از محبوب ترین و بروزترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه نمایش زنده اخبار و نتایج مسابقات فوتبال ایران و جهان دانست که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی نسخه پرمیوم و کامل ان را حضور شما دوستداران فوتبال داریم به طوری که به هیچ پرداختی نیاز ندارد و در اصل نسخه خریداری شده با تمام امکانات است! این برنامه جالب تیم ها و لیگ های مورد علاقتان، کانال های ورزشی، تمامی امتیازات تیم ها، جدول رده بندی، اخبار ورزشی را در یک مکان و یک تجربه منحصر به فرد برایتان به ارمغان می اورد!

ادامه مطلب

YoWindow Weather v2.5.12 Final – اپلیکیشن هواشناسی قدرتمند و فوق العاده زیبا اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در Google Play تقدیم شما عزیزان
نسخه ی اندرویدی و نسخه ی مخصوص کامپیوتر
پیشنهاد ویژه

YoWindow Weather یکی دیگر از بهترین، زیباترین و محبوب ترین اپلیکیشن های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه های اندروید است که توسط استودیوی RepkaSoft در گوگل پلی عرضه شده است و به دلیل استقبال عالی ای که از صورت گرفته ان را حضور شما معرفی می کنیم! ما جدیدنرین نسخه خریداری شده و کامل YoWindow Weather را برای دانلود عرضه کرده ایم و با استفاده از آن قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن های برفی نمایش داده می شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن های خورشید و … صفحه ی موبایل شما را مزین می نمایند!

ادامه مطلب

Auto SMS Scheduler + Sender v7.0.4 – اپلیکیشن ارسال پیام کوتاه خودکار و زمان بندی شده اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 4.99 دلار تقدیم شما کاربران

Auto SMS Scheduler + Sender Paid عنوان یک نرم افزار فوق العاده پر امکانات برای ارسال پیام های کوتاه زمان بندی شده مخصوص اندروید می باشد که توسط LeMi Apps / Business Marketing Apps توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی با قیمت 4.49 دلار منتشر شده است و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا نسخه خریداری شده و کامل اش را در اختیارتان قرار دهیم! همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به آسانی و تنها در چند مرحله، متن پیام کوتاه خود را آماده کرده و بدون هیچ گونه دخالتی ان را در روز های آینده و یا زمانی دلخواه ارسال نمایند.

ادامه مطلب

App Ops – Permission manager v2.3.9 Unlocked – اپلیکیشن مدیریت دسترسی برنامه ها در اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی ویژگی ها

App Ops – Permission manager برنامه ای فوق العاده کاربردی و به گونه ای امنیتی برای مدیریت دسترسی اپلیکیشن های نصب شده بر روی دیوایس های اندرویدی می باشد که توسط Qixingchen منتشر شده است. همواره یکی از مهم ترین مسائل در اسمارت فون ها امنیت آن ها می باشد زیرا این دستگاه های هوشمند می توانند اطلاعات حساس و مختلفی را در خود جای دهند. هر اپلیکیشن در هنگام نصب نیازمند دسترسی هایی است که ما بدون توجه به آن ها تمامی دسترسی ها را قبول کرده و اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب می کنیم.

ادامه مطلب

NetGuard Pro – no-root firewall v2.187 Final – اپلیکیشن کاربردی قطع دسترسی بازی و برنامه به اینترنت مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها برای شما

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل و پرداخت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است

ادامه مطلب

XPlayer v1.0.1 [Paid] – موزیک پلیر زیبا و خاص 1.99 دلاری مخصوص اندروید
یک موزیک پلیر زیبا، خاص و پرامکانات تقدیم شما عزیزان
پیشنهاد ویژه

XPlayer Paid از زیباترین، جالب ترین و بهترین موزیک پلیرهای منتشر شده برای دستگاه های اندروید است که استودیوی World Music Streaming آن را با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و ما نیز مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب XPlayer Paid برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید موزیک های موجود را در محیطی واقعا زیبا با طراحی متریال و با طیف گسترده ای از امکانات تجربه کنید

ادامه مطلب

GO Music Player Plus v1.6.2 – اپلیکیشن موزیک پلیر داخلی و آنلاین اندروید
نسخه بدون تبلیغات برنامه به درخواست شما عزیزان
?? اختصاصی ??

GO Music Player Plus -Free Music,Themes,MP3 Player Ad-Free عنوان یک موزیک پلیر خاص برای اجرای قدرتمند فایل های داخلی همراه با دسترسی به امکاناتی متنوع مخصوص اندروید می باشد که توسط GOMO Limited توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. با داشتن گو موزیک پلاس برروی دستگاه اندرویدیتان، به راحتی هر چه تمام تر به لیستی از تمامی فایل های صوتی موجود در حافظه دیوایس خود دسترسی پیدا کنید و آن ها را با نهایت کیفیت ممکن پخش نمایید. لیست پخش منحصر به فرد خود را ایجاد کنید تا دیگر مجبور به جست و جو و اجرای تک تک موزیک هایتان نباشید.

ادامه مطلب

Relax Melodies Premium: Sleep Sounds v7.0 – اپلیکیشن مجموعه ملودی های آرام بخش برای اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 2.99 دلار تقدیم شما

Relax Melodies Premium: Sleep Sounds اپلیکیشنی بی نظیر برای رسیدن به آرامش و از بین بردن اضطراب از گروه نرم افزار سازی Ipnos Software برای اندروید است. همواره یکی از مشکلات انسان نداشتن خوابی آرام و هم چنین حس آرامش در زمان های مختلف می باشد که می توان منشع و دلیل اصلی آن را اضطراب ها و تنش های روزانه دانست. در این میان با پشرفت برنامه های اندرویدی، ناشران و توسعه دهندگان نیز سعی بر این دارند که با انتشار برنامه هایی کاربردی این مشکل ها را از بین ببرند. اپلیکیشن Relax Melodies Premium: Sleep Sounds با سیستم منحصر به فرد خود مجموعه ای از آرام بخش ترین ملودی ها را در خود جای داده است

ادامه مطلب