سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Storage Space v21.0.5 [Premium] – اپلیکیشن مدیریت فضای ذخیره سازی اطلاعات اندروید
نسخه پریمیوم به ارزش 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

تمامی دستگاه های اندروید بنا بر سیستم سخت افزاری خود از یک حافظه معین برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کنند که به تازگی و به دلیل ارتقاء این گوشی ها فضا های ذخیره سازی اطلاعات نیز در حال افزایش می باشد. اگر توجه کرده باشید هنگام خرید یک اسمارت فون جدید اندرویدی بر روی جعبه این دیوایس ها، میزان حافظه آن ها نوشته شده است ؛ اما در هنگام استفاده می بینید که حتی گاهی تنها نیمی از حافظه ذکر شده در دسترس شماست و نمی توان بیشتر از آن استفاده نمود. بهتر است بدانید که شرکت های سازنده حافظه کل را ذکر کرده و میزان فضایی را که سیستم عامل پس از نصب در بر می گیرد را در نظر نمی گیرند.

Storage Space Full عنوان یک اپلیکیشن هوشمندانه برای آنالیز و نظارت دقیق بر روی حافظه اسمارت فون های اندرویدی می باشد که توسط Lakshman توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می دهد تا به راحتی میزان فضای اصلی دستگاه خود را مشاهده کرده و آن را مدیریت نمایند. همان طور که توضیحات اولیه اشاره شد یکی از برترین قابلیت های موجود در این اپ توانایی انالیز فایل های موجود و ذخیره شده می باشد که به کاربران یک نمای کلی از فایل ها نظیر تصاویر، ویدئو ها، نرم افزار های نصب شده و … را نشان می دهد. بهتر است این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Storage Space اندروید :

  • نمایش میزان حافظه اصلی ذخیره سازی اطلاعات
  • مروری ساده بر روی دو حافظه اصلی و اس دی کارت دیوایس
  • نمایش ساختار پارتیشن ها با استفاده از لیست و نمودار ها
  • آنالیز دقیق فایل های موجود در حافظه
  • نمایش نرم افزار های نصب شده بر روی حافظه اصلی با امکان حذفشان
  • دسترسی به تمامی فایل های سیستمی اسمارت فون
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Storage Space با برخورداری از امکاناتی هوشمند و کلیدی توانسته است با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم این نرم افزار را از وبسایت پر بازدید دریافت نمایید ؛ نسخه پیش رو همه قابلیت ها را شامل میشود .

تغییرات نسخه v21.0.5:

* برطرف سازی مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود