سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

OruxMaps Donate v7.2.14 Donated – نسخه ی پولی اپلیکیشن جی پی اس و مسیریابی آنلاین و آفلاین اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.8 از 5.0 در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان

OruxMaps Donate یکی دیگر از کامل ترین، بهترین و محبوب ترین برنامه های GPS و مسیریابی از استودیوی jose vazquez برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! با OruxMaps Donate قادر خواهید بود به دو صورت آفلاین و آنلاین به مسیریابی بپردازید! برای استفاده از حالت آنلاین تنها اتصال اینترنت نیاز است و برای استفاده از حالت آفلاین باید نقشه های دلخواه خود را دانلود کنید

! تا به امروز برنامه های مختلفی برای مسیریابی معرفی نموده ایم که برای استفاده ی آفلاین از آن ها نیاز به برنامه های جانبی مختلف بود اما … اپلیکیشن OruxMaps Donate برای دریافت نقشه های مختلف نیازی به برنامه های جانبی ندارد و تنها کافیست از طریق خود برنامه و با کلیک برروی کره زمین بالای صفحه و بخش Map Creator منطقه موردنظر خود را دانلود کنید تا سریع دانلود شود و در دفعه های بعدی بصورت افلاین از ان ها استفاده نمایید! اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل و عالی برای مسیریابی هستید ما به شما نسخه ی پولی اپلیکیشن OruxMaps را پیشنهاد می دهیم که بدون شک مفید واقع خواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه OruxMaps Donate اندروید :

  • استفاده به دو صورت آفلاین و آنلاین
  • پشتیبانی از نقشه های rmaps , vector maps و vector Garmin
  • امکان الصاق متن، عکس و … برای نقاط موردنظر
  • چرخش خودکار نقشه هنگام حرکت شما
  • امکان انتخاب چندین نقطه دلخواه در نقشه
  • پیمودن مسیرهای دلخواه همراه با هشدار فاصله
  • به اشتراک گذاشتن موقعیت خود با دوستان و آشنایان
  • ده ها قابلیت و ویژگی عالی دیگر …

اپلیکیشن OruxMaps Donate هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است و با قیمت 2.99 دلار به فروش می رود و ما در جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد. نسخه ای که پیش روی شماست همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از همه ان ها به صورت رایگان استفاده کنید .

تغییرات نسخه ی v7.2.14 :

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود