سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

U Launcher 3D – Live Wallpaper, Free Themes, Speed v2.3.7 – لانچر سه بعدی و گرافیکی اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان
?? اختصاصی ??

U Launcher 3D – Live Wallpaper, Free Themes, Speed Ad-Free عنوان یک لانچر سه بعدی و گرافیکی پر طرفدار مخصوص اندروید می باشد که توسط تیم Moboapps Dev Team توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. جلوه های سه بعدی و سبک این لانچر صفحه نمایش را به گونه ای خاص دگرگون می کند و تجربه ای جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جدا از نما های سه بعدی موجود در این اپ یکی از تعجب بر انگیز ترین ویژگی های آن سرعت بالایش است که باعث می شود تنها با یک اشاره دستورات مورد نظر خود را اجرا کرده و هر چیزی را فراخوانی کنید

. تکنولوژی و UI این لانچر درست همانند آی او اس ده است و تجربه ای جدید برای علاقه مندان به سری دستگاه های هوشمند آیفون را به ارمغان می آورد. از سیستم پوشه بندی خودکار غافل نشوید و اجازه دهید که هوش مصنوعی موجود برنامه های دیوایستان را دسته بندی کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه دسترسی های لازم را به آن ها داشته باشید. علاوه بر این یک سیستم افزایش سرعت خودکار در دل این اپ گنجانده شده که تنها با یک بار لمسش به میزان زیادی از حافظه رم آزاد می شود و بدون هیچ گونه ابزار جانبی سرعت دیوایس افزایش پیدا می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه U Launcher 3D – Live Wallpaper, Free Themes, Speed اندروید :

  • مجموعه ای از افکت های سه بعدی و خلاقانه
  • لایو والپیپر هایی زیبا برای دگرگونی صفحه نمایش
  • گزینه های شخصی سازی دستگاه هوشمند اندرویدی
  • مخفی سازی برنامه های شخصی و مهم خود
  • حذف کش برنامه ها و ذخیره باتری تنها با یک لمس
  • سیستم پوشه بندی هوشمندانه و خودکار
  • جست و جوی سریع و اسان

اپلیکیشن U Launcher 3D – Live Wallpaper, Free Themes, Speed با تکیه بر مجموعه ای از قابلیت هایی متنوع توانسته است اعتماد 10 میلیون کاربر را جلب و امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 را توسط ان ها دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را از سایت بزرگ دریافت نمایید ؛ در نسخه اختصاصی ما همه قابلیت ها در دسترس اند و هیچ تبلیغاتی هم در محیط برنامه وجود ندارد!

تغییرات نسخه v2.3.7 :

* اضافه شدن والپیپر و تم های جدید
* حذف لاک اسکرین از سیاست های حریم خصوصی


لـیـنـک دانلـود