سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Endomondo – Running & Walking Full 17.11.2 – بهترین برنامه ورزشی اندروید
نسخه پرداخت شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان
جدیدترین و آخرین نسخه موجود

Endomondo – Running & Walking Full Unlocked ار پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های تناسب اندام از استودیوی Endomondo.com برای سیستم عامل اندروید می باشد که از برترین برنامه های موجود در گوگل پلی در زمینه ی ردیاب ورزشی به شمار می رود و با بیش از 10 میلیون دانلود توسط کاربران از سراسر جهان از محبوب ترین ها به شما می رود! اپلیکیشن Endomondo – Running & Walking به شما این امکان را می دهد که از آن برای انجام فعالیت های ورزشی همچون دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و فعالیت مبتنی بر فاصله استفاده نمایید و ورزش های خودتان را به صورت حرفه ای و برنامه ریزی شده انجام دهید! این نرم افزار که با هدف سوزاندن کالری بدن شما طراحی گردیده است با دارا بودن ویژگی هایی همچون راهنمای صوتی، نمودارهای مقایسه ای متعدد، ضربان قلب و غیره تجربه ی بهترین برنامه ردیاب ورزشی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد و آن را به تمام کاربرانی که اهل ورزش و فعالیت های مختلف ورزشی هستند، پیشنهاد می دهیم! هم اکنون قادرید جدیدترین و آخرین نسخه کامل و پرداخت شده Endomondo – Running & Walking را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

ادامه مطلب

Call Recorder – Automatic premium v1.1.86 – اپلیکیشن ضبط کاملا خودکار تماس اندروید
نسخه پریمیوم به ارزش 4.21 دلار بدون هیچ گونه محدودیتی

Call Recorder – Automatic premium Unlocked عنوان برنامه ای کامل و بدون نقص در زمینه ی ضبط خودکار تماس ها مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط Tap.pm توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. به وسیله ی این نرم افزار قادر خواهید بود بدون هیچ گونه مشکلی تمامی تماس های ورودی و خروجی را با کیفیتی بالا ذخیره کرده و در هر زمان و مکانی آن ها را اجرا کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که موجب شده است کال ریکوردر به محبوبیت بالایی در بین کاربران دست پیدا کند، سادگی آن می باشد، زیرا نیازمند به هیچ گونه دانش فنی نیست و همه چیز به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک صورت می گیرد. به راحتی مدیریتی حرفه ای بر روی تمامی تماس های ضبط شده ی خود داشته باشید و آن ها را بر اساس ویژگی های مختلف طبقه بندی کنید. هم چنین تماس ها در فرمت های صوتی پر کاربردی ذخیره می شوند که این امکان را فراهم کرده بتوانید آن ها را با ساده ترین شکل ممکن با دوستان در شبکه های اجتماعی و یا برنامه های پیام رسان به اشتراک بگذارید. تنها کافیست گزینه ی موجود در بالای صفحه را لمس کرده تا قابلیت های آن را فعال و یا غیر فعال کنید.

ادامه مطلب

Spotify Music v8.4.29.281 Final + Mod – اپلیکیشن “اسپاتیفای موزیک” برای دسترسی به میلیون ها موزیک به صورت انلاین
جدیدترین نسخه ی هک شده و بدون تبلیغات با ویژگی های اضافی

Spotify Music از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن های گوگل پلی در زمینه دانلود موسیقی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! با استفاده از این برنامه ی عالی شما قادر خواهید بود تا به اسانی و سریع به جستجوی موسیقی مورد علاقه ی خود در آرشیویی قدرتمند و کامل بپردازید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کرده و برای خود پلی لیست های مختلف ایجاد کنید! در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و … می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقتان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببرید، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند!

ادامه مطلب

Nova Launcher Prime v5.5.1 Final + Tesla Unread v5.0.8 Final – نسخه نهایی و کامل لانچر عالی و بی نظیر “نوا” برای اندروید
نسخه پرایم (پولی و پرداخت شده) با تمامی قابلیت ها + مود + پلاگین کاربردی Tesla Unread
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 50 میلیون کاربر جهانی

Nova Launcher یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه ای برروی آن کار میکند و به عقیده بیشتر دوستان و حتی خودم از برترین و بهترین لانچرها به شمار می رود و محبوبیت ان را می توان به امکان شخصی سازی واقعا بالای آن نسبت داد! با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید! این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنیال یکی از سبک ترینف شیک ترین و پرامکانات ترین لانچرهای اندرویدی می گردید همین الان بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد و این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Timer Voice Recorder v10.4.0 – اپلیکیشن اندروید ضبط مخفیانه و سریع صدا
نسخه خریداری شده به قیمت 19.94 دلار تقدیم شما عزیزان
عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران

Timer Voice Recorder Paid عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی برای ضبط سریع و مخفیانه صدا می باشد که توسط Han Chang Lin برای اندروید توسعه و با قیمت 19.94 دلار در مارکت گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست اراده کنید تا همه چیز تنها در چند مرحله ساده شروع شود و بدون اینکه کسی متوجه شود ضبط صوت شروع به فعالیت خود نماید. قابلیت های مختلف و متنوعی در لیست امکانات این نرم افزار موجود است که در این متن به دو و یا سه مورد ان ها اشاره خواهیم نمود. یکی از برترین این ویژگی ها تایمر ضبط می باشد؛ به گونه ای که می توانید یک زمان را به دلخواه خود تنظیم نموده و سپس دکمه رکورد را لمس کنید تا ضبط شروع شود و تا زمان تعیین شده توسط شما این فرآیند ادامه داشته باشد ؛ در این میان هیچ گونه محدودیتی در مدت زمان ضبط وجود ندارد و قادر خواهید بود تا پر شدن کامل حافظه دستگاه به ضبط صدا های اطرافتان ادامه دهید. بهتر است از تکنولوژی فشرده سازی به راحتی نگذریم و اشاره کوتاهی به آن داشته باشیم ؛ این تکنولوژی پر کاربرد به میزان زیادی فایل های ذخیره شده را فشرده کرده و در حجم فضای ذخیره سازی صرفه جویی می کند، به گونه ای که تنها در یک ساعت تنها 8 مگابایت از حافظه اشغال می شود.

ادامه مطلب

Memrise Learn Languages Free Premium v2.94_2_3065 Unlocked – اپلیکیشن فوق العاده آموزش تخصصی زبان های زنده دنیا مخصوص اندروید !
نسخه پرمیوم، پرداخت شده و کامل برنامه برای اولین بار در ایران
جدیدترین و آخرین نسخه همزمان با انتشار

Memrise Learn Languages Free Premium یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و کارسازترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که استودیوی Memrise ان را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و نسخه رایگانش تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده ان را برای شما داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! اپلیکیشن فوق به زبان آموزان در امر یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها کمک شایانی می کند. قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید و یا دایره‌ی واژگان زبانی تان را گسترش دهید ولی زمان کافی ندارید!؟ برنامه Memrise Learn Languages Free به شما کمک می کند چیزهای جدید را اسان و سرگرم کننده در ذهن خود جای دهید! نرم افزار آندروید Memrise Learn Languages Free بیش از 200 زبان برای یادگیری، تمرین های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره های GCSE, A-Level, IBAC را شامل می شود و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می توانید آموزش ها را از این جامعه ها دریافت کنید یا آموزش های خود را در آن به اشتراک بگذارید! اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان هستید تحت هیچ شرایطی نسخه پرمیوم Memrise Learn Languages Free Premium را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Relax Melodies Premium: Sleep Sounds v6.6 – اپلیکیشن مجموعه ملودی های آرام بخش برای اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 2.99 دلار تقدیم شما

Relax Melodies Premium: Sleep Sounds اپلیکیشنی بی نظیر برای رسیدن به آرامش و از بین بردن اضطراب از گروه نرم افزار سازی Ipnos Software برای اندروید است. همواره یکی از مشکلات انسان نداشتن خوابی آرام و هم چنین حس آرامش در زمان های مختلف می باشد که می توان منشع و دلیل اصلی آن را اضطراب ها و تنش های روزانه دانست. در این میان با پشرفت برنامه های اندرویدی، ناشران و توسعه دهندگان نیز سعی بر این دارند که با انتشار برنامه هایی کاربردی این مشکل ها را از بین ببرند. اپلیکیشن Relax Melodies Premium: Sleep Sounds با سیستم منحصر به فرد خود مجموعه ای از آرام بخش ترین ملودی ها را در خود جای داده است تا کاربران اسمارت فون ها بتوانند خوابی آرام و یا ساعاتی بدون استرس را تجربه کنند. بیش از 108 صدای خواب و وایت نویز در نرم افزار وجو دارد که به راحتی می توانید به تمامی آن ها دسترسی کاملی داشته باشید. با توجه به توضیحات توسعه دهنده تنها کافیست 5 روز از این اپلیکیشن استفاده کرده تا بتوانید آرامش را دوباره تجربه کنید.  یکی از ویژگی های ریلکس ملودی، توانایی ترکیب صدا ها می باشد که هر کسی را قادر می سازد مجموعه ای از صدا ها را ترکیب کرده و صدایی جدید و همراه سازگار با سلیقه خود ایجاد کند.

ادامه مطلب

CM Browser – Adblock Download v5.22.01 – مرورگر پرسرعت، امن و قدرتمند اندروید – امتیاز 4.7 از 5.0 و ده ها میلیون دریافت از Google Play
یک مرورگر ساده، سریع و کم مصرف برای شما دارنده دستگاه اندرویدی !

CM Browser – Adblock Download یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل 3 مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد! تا به امروز نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی مرورگر را برای اندروید معرفی کرده ایم که از آن ها می توانید موارد مشهوری چون فایرفاکس، گوگل کروم، هبیت، دلفین، اوپرا را نام برد و با استقبال خوب شما روبرو گردیده که همگی دارای حجمی زیاد هستند و اما CM Browser – Fast & Secure با حجم بسیار کم خود شما را حیرت زده خواهد کرد که چگونه با حجم 5 مگابایت چنین مرورگر پرسرعت و قدرتمندی طراحی گردیده است!

ادامه مطلب

Pi Music Player FULL v2.5.3 [Unlocked] – اپلیکیشن موزیک پلیر گرافیکی و قدرتمند اندروید
نسخه فول و آنلاک شده با دسترسی به تمامی قابلیت ها

Pi Music Player FULL یکی از برترین پلیر های گرافیکی و قدرتمند فایل های صوتی در اندروید می باشد که توسط 100Pi Labs در گوگل پلی منتشر شده است. این پخش کننده فوق العاده که تا کنون برنده ده ها جایزه در جشنواره های مختلف شده است با پشتیبانی از قابلیت ها و ویژگی های گوناگون یک تجربه فوق العاده را در اجرای فایل های صوتی در اختیارتان قرار می دهد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که می تواند یک پلیر را در میان کاربران معتبر سازد پشتیبانی آن از باند های مختلف اکولایزر می باشد، زیرا طیف وسیعی از افراد را با سلیقه های مختلف تحت پوشش قرار داده و قدرت انتخاب بالا را در اختیار آن ها قرار می دهد. این پلیر هوشمند بیش از 5 باند اکولایزر را همراه با ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای سبک های مختلف موسیقی درون خود جای داده است که هر کسی با هر سلیقه ای بتواند در محیطی گرافیکی فایل های صوتی خود را به اجرا بگذارد. علاوه بر این Pi Music Player دارای یک سیستم هوشمند برای ساخت رینگتون است به گونه ای که اگر به قسمتی خاص از فایل های موسیقی خود علاقه دارید خواهید توانست آن قسمت را به راحتی برش داده و در قالب یک فایل mp3 برای آلارم دستگاه اندرویدی خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب