سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Spotify Music v8.4.60.725 Final + Mod – اپلیکیشن “اسپاتیفای موزیک” برای دسترسی به میلیون ها موزیک به صورت انلاین
جدیدترین نسخه ی هک شده و بدون تبلیغات با ویژگی های اضافی

Spotify Music از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن های گوگل پلی در زمینه دانلود موسیقی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! با استفاده از این برنامه ی عالی شما قادر خواهید بود تا به اسانی و سریع به جستجوی موسیقی مورد علاقه ی خود در آرشیویی قدرتمند و کامل بپردازید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کرده و برای خود پلی لیست های مختلف ایجاد کنید

! در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و … می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقتان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببرید، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Spotify Music اندروید:

  • دسترسی اسان به موسیقی ها با امکان پخش
  • امکان اضافه کردن موزیک های دلخواه به لیست پخش
  • امکان دانلود موسیقی ها برای گوش دادن آفلاین
  • در اختیار قرار دادن موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • محیط کاربری بسیار ساده و بدون تبلیغات

اپلیکیشن Spotify Music هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که مود شده است، نسخه معمولی و اصلی برنامه به همراه نسخه مود به صورت جداگانه آماده دانلود است که شما قادر هستید متناسب با نیاز خود یکی از ان ها را برگزینید و سپس ان را دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v8.4.60.725 :

* رفع مشکلات متعدد و بهینه سازی های مختلف


لـیـنـک دانلـود