سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Best 4K Wallpapers for Android PRO v1 – اپلیکیشن مجموعه والپیپر ها با کیفیت اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار تقدیم شما کاربران ی

داشتن یک والپیپر زیبا اولین قدم برای افزایش میزان جذابیت صفحه نمایش دستگاه های هوشمند اندرویدی می باشد که کمتر کسی به آن توجه می کند. یکی از بهترین منابع موجود برای انتخاب والپیپر استفاده از اپ های اندرویدی است که کمک می کند تنها در چند ثانیه به هزاران والپیپر مختلف دسترسی داشته باشید. Best 4K Wallpapers for Android PRO عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای دسترسی به مجموعه ای از والپیپر های با کیفیت و شیک مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Motion Wallpapers توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. برنامه فوق با در اختیار قرار دادن هزاران والپیپر کمک می کند تا از حداکثر کیفیت نمایشگر خود استفاده کنید و جذابیت آن را چندین برابر افزایش دهید. قبل از انتخاب والپیپر ها به عنوان تصویر زمینه می توانید یک پیش نمایش از آن را مشاهده کنید تا در صورت نپسندیدن از انتخابش جلوگیری نمایید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که تصاویرشان دارای حجم بسیار بالایی می باشند این استارت اپ والپیپر ها را به گونه ای بهینه سازی می کند تا از کم ترین مقدار حجم اینترنت ممکن استفاده کنید. برای دسترسی هر چه سریع تر به تصاویر مورد نظرتان آن ها را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید و تجربه ای جدید را به دست آورید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Best 4K Wallpapers for Android PRO اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای نا محدود از تصاویر زمینه
  • کیفیت بسیار بالای والپیپر ها به نسبت دیگر برنامه ها
  • امکان علامت گذاری والپیپر های مورد علاقه خود
  • پیش نمایشی با کیفیت قبل از انتخاب نهایی تصاویر زمینه
  • مشاهده اطلاعات کامل مربوط به هر کدام از والپیپر ها
  • سیستم انتخاب خودکار و تصادفی تصویر زمینه
  • پشتیبانی از تبلت ها با صفحات نمایش بزرگ

اپلیکیشن Best 4K Wallpapers for Android PRO توانسته است با برخورداری از یک دیتابیس عظیم و هم چنین قیمت 0.99 دلاریش امتیاز 3.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه v1 :

* کاهش حجم برنامه
* امکان دانلود و ذخیره تصاویر
* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه


لـیـنـک دانلـود