سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper v2.16 [Pro] – اپلیکیشن لانچر جدید و سه بعدی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل به ارزش 9.99 دلار برای اولین بار در ایران

استفاده از لانچر ها یکی از بهترین راه های ممکن برای تغییر کلی اینترفیس دستگاه های اندرویدی می باشد؛ تا کنون شرکت های مختلفی اقدام به توسعه و انتشار لانچر ها کرده اند که بسیاری از این محصولات دارای امکانات کافی نیستند. اما همانند همیشه قصد داریم شما را با یک لانچر جدید، شیک و کاربردی آشنا کنیم که با نصب ان برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید ظاهرش را دگرگون سازید. V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper Pro عنوان یک لانچر جدید و سه بعدی می باشد که توسط V Launcher برای اندروید منتشر شده است

. تم های موجود در این برنامه کمک می کند تا به راحتی صفحه اصلی دستگاه هوشمندتان را تغییر دهید و جلوه ای خاص به آن ببخشید. هر چیزی که تصور کنید در این لانچر قابل شخصی سازیست و می توانید آن را مطابق با نیاز هایتان تغییر دهید. سیستم امنیتی موجود نیز نیاز شما را به هر گونه اپ جانبی برطرف و کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر نرم افزار های مورد نظرتان را مخفی سازید. تنها کافیست یک بار نمایشگر را لمس کنید و با متوقف سازی برنامه های در حال اجرای پس زمینه سرعت اجرای دستورات را چندین برابر افزایش دهید. این نرم افزار پر کاربرد را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات قابلیت های برنامه V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper اندروید :

  • دسترسی به صد ها تم گرافیکی و سه بعدی
  • امکان تغییر پس زمینه با دسترسی به هزاران گزینه متنوع
  • بیش از هفده اثر فوق العاده در هنگام لمس نمایشگر
  • توانایی شخصی سازی قسمت های مختلف و دلخواه
  • قفل و مخفی کردن اپ های شخصی خود
  • ویجت آب و هوا برای مشاهده سریع شرایط جوی
  • سیستم افزایش دهنده سرعت اسمارت فون

اپلیکیشن V Launcher- 3D Theme & HD Wallpaper با بهره مندی از امکانات خاص و متنوع خود به عنوان یک لانچر قدرتمند توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پر طرفدار دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2.16 :

* رفع مشکلات و بهوبد توانایی های برنامه


لـیـنـک دانلـود