سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Clean My Phone Pro v1.0a – اپلیکیشن پاک کننده ساده و کم حجم اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند پس از گذشت مدت زمانی خاص از خرید اسمارت فون جدیدشان شاهد افت سرعت و اجرای با تاخیر دستورات هستند؛ شاید برخی از افراد تصور کنند که این مشکل سخت افزاریست اما بهتر است بدانید که کندی موجود هیچ ربطی به سخت افزار ندارد و تنها به برنامه های موجود و فایل های به جا مانده از اپ های حذف شده مرتبط است. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست یک راه حل بسیار آسان برای برطرف سازی هر گونه کندی سرعت به شما عزیزان معرفی کنیم.

Clean My Phone Pro عنوان یک اپلیکیشن بهینه ساز ساده و کم حجم اندرویدی می باشد که توسط شرکت SKVCHAT LLC  منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن حجمی کم و قابلیت هایی متنوع کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه و تنها با چند لمس ساده سرعت دستگاه خود را بازگردانید. از مهم ترین ابزار موجود در این برنامه می توان به پاک کننده جانک فایل ها اشاره کرد که کمک می کند علاوه بر آزاد سازی حافظه ذخیره سازی اطلاعات سرعت دستورات نیز افزایش پیدا کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Clean My Phone Pro اندروید :

  • پاک کننده فایل های اضافی به جا مانده از اپ ها تنها با یک اشاره
  • افزایش دهنده سرعت اسمارت فون بدون هیچ گونه گزینه پیچیده ای
  • سیستم هوشمند ذخیره ساز باتری و افزایش دهنده عمر آن
  • خنک کننده سی پی یو برای اجرای هر چه بهتر دستورات
  • متوقف کردن برنامه های در حال اجرای پس زمینه
  • گرافیک خیره کننده و کاربر پسند
  • محیط کاربری اسان برای دسترسی هر چه سریع تر به ابزار ها

اپلیکیشن Clean My Phone Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.49 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این برنامه تا کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از سایت بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.

تغییرات نسخه v1.0a :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی


لـیـنـک دانلـود