سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Phone Call Recorder -Best Call Recording App PRO v4.0 – اپلیکیشن ضبط کننده مکالمات صوتی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی ما در طول هر روز چندین و چند بار برای برقراری تماس های صوتی با دوستان خود اقدام می کنیم و در این بین ممکن است بر سر مسائلی مشکلاتی به وجود آید؛ در چنین شرایطی مکالمات تلفنی ضبط شده می توانند بهترین گزینه ممکن برای بر طرف سازی مشکلات به شمار روند که در این راستا قصد معرفی یکی از بهترین ابزارهای ضبط تماس را داریم. Phone Call Recorder -Best Call Recording App PRO عنوان یک اپلیکیشن ضبط کننده تماس های صوتی می باشد که توسط Apps You Love برای اندروید منتشر شده است

. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و توانایی های خاص خود کمک می کند تا هر کدام از مکالمات خود را با کیفیتی بسیار بالا ضبط کنید و در هر زمان دیگری تنها با یک لمس ان ها را اجرا نمایید. هیچ کدام از تماس های ورودی و خروجی از دست نمی روند و تمامی آن ها به صورت کاملا خودکار در حافظه اسمارت فون ذخیره خواهند شد. اگر شما نیز همانند دیگر کاربران نگران از دست دادن اطلاعات ذخیره شده هستید تنها کافیست سیستم پشتیبان گیری خودکار مکالمات را در سرور های ابری فعال سازید و مطمئن شوید که یک نسخه از تماس هایتان در جایی امن نگه داری می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Phone Call Recorder -Best Call Recording App PRO اندروید :

  • کیفیت بسیار بالا و فوق العاده در ضبط مکالمات
  • پشتیبانی از انواع تماس های ورودی و خروجی
  • شروع به ضبط مکالمات به صورت کاملا خودکار
  • اتصال اسمارت فون به سرور های ابری و پشتیبان گیری خودکار از تمامی مکالمات
  • توانایی تنظیم منبع ذخیره سازی صدا به دلخواه و نظر خود
  • انتخاب فرمت صدا قبل از ذخیره مکالمات به دلخواهتان
  • مناسب برای انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی
  • محیط کاربری بسیار ساده و شیک

اپلیکیشن Phone Call Recorder -Best Call Recording App PRO با برخورداری از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاریش توجه بیش از هزار نفر را جلب نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این برنامه را از وبسایت محبوب دریافت نمایید ؛ در این نسخه همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس شماست.

تغییرات نسخه v4.0 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .


لـیـنـک دانلـود