سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

CleanTop : Cleaner and Booster v1.1.4 [Pro] – اپلیکیشن پاک کننده قدرتمند اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از انواع برنامه هایی که به میزان زیاد توسط کاربران دستگاه های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و سایت نیز تا کنون در انتشار بهترین آن ها کوتاهی نکرده است کلینر ها و یا به عبارتی ابزار های تقویت کننده و پاک کننده می باشند. این اپ ها با قابلیت های خاصشان باعث می شوند تا به راحتی میزان زیادی از حافظه ذخیره سازی را آزاد کنید! CleanTop : Cleaner and Booster Pro عنوان یک پاک کننده و تقویت کننده قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط توسعه دهنده خوش ذوق و محبوب آقای Youssef Ouadban توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است

. این اپلیکیشن با برخورداری از ابزار های بی نظیرش باعث می شود تا به صورتی عمیق و دقیق حافظه دیوایس اندرویدی خود را تجزیه و تحلیل کنید و تنها با یک لمس هر نوع فایل اضافه ای را به راحتی حذف نمایید. جدا از سیستم کلینر، یک تکنولوژی متوقف سازی نیز در دل این برنامه قرار دارد که باعث متوقف شدن برنامه های بدون استفاده پس زمینه شده و باعث می شود علاوه بر آزاد سازی رم و افزایش سرعت دیوایس، از کرش برنامه های محبوبتان جلوگیری کنید. این ابزار ساده اما در عین حال قدرتمند را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CleanTop : Cleaner and Booster اندروید :

  • تجزیه و تحلیل دقیق برای شناخت فایل های اضافی
  • حذف عمیق فایل های اضافی برای آزاد سازی حافظه ذخیره سازی
  • سیستم کلینر رم برای افزایش سرعت دیوایس
  • حالت فوق العاده تسک کیلر برای متوقف سازی اجباری برنامه ها و کاهش فشار بر روی پردازنده
  • کاهش مصرف باتری و افزایش عمر آن
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن CleanTop : Cleaner and Booster با تشکیل شدن از چندین ابزار خاص و ضروری توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.49 دلاری خود امتیاز 4.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سایت دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.1.4:

* فیکس شدن باگ ها + بهینه سازیهای مختلف .


لـیـنـک دانلـود