سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Weather Forecasts + Alerts v1.19.1 (AD-free) – اپلیکیشن اطلاعات دقیق آب و هوایی اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

تمامی ما می دانیم که قبل از تصمیم گیری در مورد سفر های خود باید از اطلاعات آب و هوایی منطقه مطلع شویم تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای دچار مشکل نشویم و یا برنامه ریزی هایمان را تغییر دهیم! ابزار های پیش بینی آب و هوا را می توان یکی از بهترین راه حل های موجود برای فهمیدن شرایط جوی هر منطقه ای دانست که سایت تا کنون انواع مختلفی از آن ها را حضور شما عزیزان معرفی کرده است. Weather Forecasts + Alerts Ad-Free عنوان نرم افزاری کاربردی و فوق العاده عالی برای دسترسی به اطلاعات و پیش بینی های دقیق آب و هوا مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط The Weather Channel توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. این برنامه با حجم کم و سرعت بسیار بالایش پیش بینی هایی دقیق را تا 15 روز آینده به کاربران خود ارائه داده و آن ها را از هر گونه آب و هوایی مطلع می سازد. یکی از بهترین و برترین قابلیت های این اپ هوشمند پشتیبانی ان از هشدار های شبکه ای است که حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می توانید هر گونه هشدار آب و هوایی را دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Weather Forecasts + Alerts اندروید :

  • حجم بسیار کم به نسبت دیگر برنامه های پیش بینی آب و هوا
  • دقت بالا در پیش بینی های 15 روزه
  • سرعت بسیار بالا در نمایش اطلاعات
  • دسترسی به تمامی پیش بینی ها از طریق نمودار های گرافیکی
  • اطلاعات مختلفی در رابطه با شرایط فعلی آب و هوا نظیر دما، رطوبت و …
  • مشاهده ی شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جهان
  • دریافت تمامی اطلاعات و هشدار ها بر اساس موقیت مکانی فعلی شما
  • ویجت های کاربردی برای دسترسی سریع به پیش بینی ها

اپلیکیشن Weather Forecasts + Alerts توانسته است با پشتیبانی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی خاص در زمینه ی پیش بینی شرایط آب و هوایی امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی بدون تبلیغات ان را از وبسایت محبوب و پر بازدید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.19.1 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .


لـیـنـک دانلـود