سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Pixel Gun 3D (Pocket Edition) v14.0.3 – بازی فوق العاده زیبا “تفنگداران پیکسلی” اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی سرگرم کننده و پرطرفدار با بیش از 100 میلیون دانلود و امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی
تست شده با اجرای آفلاین

Pixel Gun 3D (Pocket Edition) از محبوب ترین، سرگرم کننده ترین و متفاوت ترین بازی های اکشن با سبک ماینکرافت از استودیوی RiliSoft برای اندروید است که شاید باور نکنید تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از Google Play دانلود شده است و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Action به شمار می رود و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را سکب کند! داستان بازی از این قرار است که طیف عظیمی از زامبی ها به شهر شما حمله ور شده اند و هم اکنون شما باید با در دست گرفتن سلاح های مختلف به جنگ با ان ها بروید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود

کنید. این بازی را می توان یکی از زیباترین بازی های FPS اندروید معرفی نمود که امکان بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستانتان از سراسر جهان را برایتان به ارمغان می اورد! انواع سلاح های سرد و گرم در اختیار شما قرار می گیرد تا آدمکهای پیکسلی را نابود کنید و ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان بازی معروف Minecraft هستید تحت هیچ شرایطی Pixel Gun 3D را از دست ندهید ؛ چرا که محو ساخت، طراحی و گیم پلی اعتیاداور آن خواهید شد و نظرتان را جلب خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Pixel Gun 3D اندروید :

  • در اختیار قرار دادن انواع سلاح های مختلف
  • انواع نقشه های مختلف و متنوع بدون تکراری
  • از بین بردن طیف گسترده ای از زامبی های متعدد
  • امکان چت با دوستان به صورت Real Time
  • امکان بازی به صورت چند نفره تا 8 بازیکن
  • انواع حالت های مختلف برای بازی کردن

بازی Pixel Gun 3D دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است  و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که ما در به درخواست کاربران جدیدترین نسخه ان را برای اولین بار به همراه دیتا و فایل نصبی معمولی و مود برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن از سرورهای پرسرعت سایت کنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای نسخه جدید، برای دانلود عرضه میشود .

تغییرات نسخه ی v14.0.3 :

* رفع باگ ها و مشکلات مختلف بازی + ویژگی های جدید


لـیـنـک دانلـود