سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

News Tab: Beautiful NewsReader v2.4 [Subscribed] – اپلیکیشن خبرنامه جهانی اندروید
نسخه اشتراکی با دسترسی به تمامی امکانات

News Tab: Beautiful NewsReader Subscribed عنوان یک خبرنامه ی هوشمد و کامل برای دسترسی به اخبار سراسر جهان مخصوص اندروید می باشد که توسط newstab.com توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن بی نظیر با جمع آوری اخبار از فید های خبری دلخواه و پر بازدید به کاربران خود کمک می کند تا انواع خبر های روز را در دسته بندی های مختلف در محیطی جامع مشاهده کرده و در وقت خود صرفه جویی کنند. مجموعه اخبار موجود بیش از 130 کشور و منطقه ی مختلف را پشتیبانی می کند که همین ویژگی نیوز تب را به یکی از قدرتمند ترین ابزار موجود در این زمینه تبدیل کرده است

. بر خلاف بسیاری برنامه های فید خوان که تنها عنوان خبر منتشر شده را به نمایش می گذارند این اپلیکیشن تمامی متن خبر را تحت پشتیبانی قرار داده و جزئیاتی کامل را به نمایش می گذارد. از دیگر امکانات موجود می توان به حالت مطالعه ی آفلاین اخبار اشاره کرد ؛ این حالت به کاربران اجازه می دهد تا در هر زمانی و بدون نیاز به اینترنت تصاویر و متن خبر را مشاهده کرده و لحظات خود را در مکان های عمومی نظیر مترو تلف نکنند. علاوه بر این دسته بندی های مختلفی از تمامی اخبار موجود می باشد که دسترسی به خبر های مورد علاقه ی شما را آسان و روان تر می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه News Tab: Beautiful NewsReader اندروید :

  • روشی هوشمند برای دسترسی به اخبار مختلف
  • دسته بندی تمامی اخبار موجود در گروه های گوناگون
  • امکان اضافه کردن فید های خبری مورد نظر خود
  • نمایش کامل متن اخبار به گونه ای حرفه ای و بدون نقص
  • نمایش خلاصه ی اخبار برای مطالعه ی داستانی!
  • امکان ذخیره ی اخبار برای مرور به صورت کاملا آفلاین
  • پشتیبانی از ویدئو های مربوط به هر خبر و پادکست ها

اپلیکیشن News Tab: Beautiful NewsReader توانسته به عنوان یکی از کامل ترین برنامه های موجود در زمینه ی گسترش اخبار در بین کاربرن با پرداخت درون شبکه ی 2.99 دلاری امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که با دسترسی به دیتابیس عظیم می توانید نسخه ی اشتراکی آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.4 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود