سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Call Log Manager v1.3 [Pro] – اپلیکیشن ذخیره ورودی تماس ها اندروید
نسخه حرفه ای و کامل به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما

Call Log Manager Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای ذخیره سازی اطلاعات تماس های دریافتی و خروجی (گرفته شده) مخصوص اندروید می باشد که توسط coju.mobi توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است و آخرین نسخه کامل اش پیش روی شماست. این نرم افزار با برخورداری از یک سیستم خارق العاده تمامی اطلاعات مربوط به تماس ها را ذخیره میکند و آن ها را در هر زمان و مکانی با جزئیاتی کامل در اختیارتان قرار می دهد. تمامی ورودی های ذخیره شده در سه دسته تماس های گرفته شده، تماس های از دست رفته و تماس های دریافتی ذخیره می شود تا به راحتی قادر به مشاهده هر کدام از آن ها در لیست هایی جداگانه باشید.

جدا از این یک تابع جست و جو منحصر به فرد در لیست امکانات به چشم می خورد که با داشتن فیلتر هایی قدرتمند نتایجی بسیار دقیق را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. برای شماره گیری تنها کافیست یک عدد از شماره تماس مورد نظر خود را وارد کنید و سپس شاهده نمایش پیشنهاداتی دقیق و حساب شده باشید که فرآیند تماس را بسیار ساده و سریع می کند. اگر می خواهید که تمامی اطلاعات را حفظ کنید تنها کافیست تا از آن ها نسخه پشتیبان تهیه و ذخیره نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Call Log Manager اندروید :

  • ذخیره تمامی اطلاعات تماس بدون هیچ گونه محدودیتی
  • دسته بندی دقیق تمامی تماس ها برای دسترسی بسیار آسان تر
  • تایع جست و جوی سریع و دقیق با فیلتر های گوناگون و متنوع
  • امکان انتقال و تبادل تاریخچه اطلاعات به وسیله بلوتوث
  • توانایی ارسال جزئیات تماس ها برای دوستان خود از طریق ایمیل
  • تهیه نسخه پشتیبان و بازگدانی آن تنها با یک لمس ساده
  • نمایش مدت زمان و مکان تماس های دریافتی

اپلیکیشن Call Log Manager با بهره مندی از امکاناتی گوناگون و متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سایت محبوب دریافت نمایید، نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.3 :

* پشتیبانی از جدید ترین نسخه اندروید .


لـیـنـک دانلـود