سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Photo Resizer And Converter Pro v2.8 [Unlocked] – اپلیکیشن تغییر اندازه و تبدیل فرمت تصاویر اندروید
نسخه آنلاک شده به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

Photo Resizer And Converter Pro عنوان یک اپلیکیشن هوشمند و چند کاره برای تغییر اندازه و تبدیل فرمت تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط Bostan Constantin توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است می توان آن را جزو برنامه های all in one دانست که در یک محیط جامع مجموعه ای از امکانات در زمینه ویرایش تصاویر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به سادگی هر چه تمام تر و بدون نیاز به هیچ گونه ابزار پیچیده ای سایز تصاویرتان را تغییر داده و آن ها را به صورتی کاملا متفاوت تغییر دهید.

انتخاب طول و عرض در دست شماست و امکان وارد کردن جداگانه آن ها و یا تغییرشان با حفظ نسبت ها موجود می باشد. جدا از قابلیت های موجود برای تغییر اندازه یک سیستم مبدل نیز موجود می باشد که هر نوع فرمت تصویری را به دو فرمت png، jpeg و یا pdf تبدیل می نماید. همه چیز با نهایت سرعت ممکن صورت می گیرد و تنها کافیست تا تعدادی از عکس های موجود در حافظه را انتخاب نمایید و مطمئن باشید که تمامی آن ها بدون افت کیفیت تغییر و تبدیل می شوند!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Resizer And Converter Pro اندروید :

  • امکان انتخاب چند تصویر برای تغییر اندازه و یا فرمت
  • تغییر اندازه گروهی تصاویر توسط یک درصد معین
  • تبدیل تصاویر انتخاب شده به فرمت های png، jpeg و یا pdf
  • نیاز نبودن به اینترنت برای انجام تبدیلات
  • توانایی انتخاب مکان تصاویر خروجی
  • یک چارچوب پیشرفته برای پردازش تصویر
  • امکان فشرده سازی تصاویر در فرمت های گوناگون
  • فایل اکسپلورر داخلی برای مرور تصاویر

اپلیکیشن Photo Resizer And Converter Pro با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از سرور های پر سرعت دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل می شود و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.8 :

* برطرف سازی باگ های برنامه


لـیـنـک دانلـود