سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

My APKs Pro v3.0.2 [Unlocked] – اپلیکیشن ابزار پیشرفته مدیریت برنامه اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار برای اولین بار در ایران

My APKs Pro عنوان مجموعه ای از ابزار های پیشرفته برای مدیریت هر چه بهتر برنامه های نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید می باشد که توسط rancesco Pellone توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های مختلف و متنوعی در این نرم افزار فوق العاده گنجانده شده است که در این متن به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. اولین و برترین ویژگی مای اپ که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد پشتیبان گیری از اطلاعات می باشد ؛ به صورتی که تنها کافیست لیست نرم افزار های مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس پشتیبان گیری را به آن بسپارید تا همه چیز تنها در مدت زمانی کوتاه و در چند ثانیه صورت گیرد.

نسخه پشتیبان تهیه شده در هر زمانی در اختیار شماست و می توانید در صورت حذف ناگهانی برنامه هایتان آن را به ساده ترین شکل ممکن بازگردانی کنید. لیستی از اپلیکیشن های موجود را علامت گذاری کنید و ان ها را با دوستان خود به وسیله بلوتوث، وای فای، پیام رسان ها و … به اشتراک بگذارید تا تجربه ای جدید را در این زمینه به دست آورید. ابزارهای حذف برنامه ها و دیگر امکانات برنامه های مشابه “مدیریت برنامه اندروید” نیز در این برنامه وجود دارد! بهتر است این برنامه پر کاربرد را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My APKs Pro اندروید :

  • امکان استفاده از اس دی کارت در اندروید 5.0 و بالاتر
  • تهیه نسخه پشتیبان از تمامی برنامه های نصب شده در ساده ترین شکل ممکن
  • امکان به اشتراک گذاری برنامه های مورد نظرتان با دوستان خود به وسیله بلوتوث، وای فای و …
  • ایجاد یک لیست اساسی و دقیق از برنامه های کاربردی در قالب HTML، PDF و TXT
  • سیستم بکاپ گیری خودکار از جدید ترین نسخه برنامه های نصبی
  • حذف نرم افزار های دلخواهتان و همگام ماندن برنامه با نسخه بکاپ

اپلیکیشن My APKs Pro با بهره بردن از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است اعتماد کاربران را جلب و با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاریش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از سایت بزرگ دریافت نمایید! نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v3.0.2 :

* بهبود توانایی های برنامه


لـیـنـک دانلـود